Media Consumption and Public Engagement; N Couldry, S Livingstone, T Markham; 2007
Media Consumption and Public Engagement; N Couldry, S Livingstone, T Markham; 2007

Media Consumption and Public Engagement Upplaga 2010

av N Couldry, S Livingstone, T Markham

  • Upplaga: 2010e upplagan
  • Utgiven: 2007
  • ISBN: 9781403985347
  • Sidor: 247 st
  • Förlag: Palgrave Macmillan
  • Format: Inbunden
  • Språk: Engelska

Om boken

Democracy is based on the belief that the media gets the attention of voters. But is this plausible in an age of multiplying media, disillusionment with the political system and time-scarcity? This book addresses this question, and charts experiences of 'public connection'.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Media Consumption and Public Engagement (2007)

I april 2007 släpptes boken Media Consumption and Public Engagement skriven av N Couldry, S Livingstone, T Markham. Det är den 2010e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 247 sidor. Förlaget bakom boken är Palgrave Macmillan som har sitt säte i London.

Köp boken Media Consumption and Public Engagement på Studentapan och spara pengar.

Referera till Media Consumption and Public Engagement (Upplaga 2010)

Harvard

Couldry, N., Livingstone, S. & Markham, T. (2007). Media Consumption and Public Engagement. 2010:e uppl. Palgrave Macmillan.

Oxford

Couldry, N, Livingstone, S & Markham, T, Media Consumption and Public Engagement, 2010 uppl. (Palgrave Macmillan, 2007).

APA

Couldry, N., Livingstone, S., & Markham, T. (2007). Media Consumption and Public Engagement (2010:e uppl.). Palgrave Macmillan.

Vancouver

Couldry N, Livingstone S, Markham T. Media Consumption and Public Engagement. 2010:e uppl. Palgrave Macmillan; 2007.

Köp boken

Helt ny

1 156 kr