Marknadsundersökningar med kvalitativa metoder; Daniel T Seymour; 1992

Marknadsundersökningar med kvalitativa metoder Upplaga 1

av Daniel T Seymour
Boken beskriver hur kvalitativa undersökningar - observationsstudier, fokusgrupper, djupintervjuer och projektiva tekniker kan ge uppslag och förklaringar som inte är möjliga annars.
Boken beskriver hur kvalitativa undersökningar - observationsstudier, fokusgrupper, djupintervjuer och projektiva tekniker kan ge uppslag och förklaringar som inte är möjliga annars.
Upplaga: 1a upplagan
Utgiven: 1992
ISBN: 9789186460471
Förlag: Studentlitteratur AB
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 268 st
Boken beskriver hur kvalitativa undersökningar - observationsstudier, fokusgrupper, djupintervjuer och projektiva tekniker kan ge uppslag och förklaringar som inte är möjliga annars.
Boken beskriver hur kvalitativa undersökningar - observationsstudier, fokusgrupper, djupintervjuer och projektiva tekniker kan ge uppslag och förklaringar som inte är möjliga annars.
Begagnad bok (0 st)
Begagnad bok (0 st)