Marknadsundersökningar med kvalitativa metoder; Daniel T Seymour; 1992
Marknadsundersökningar med kvalitativa metoder; Daniel T Seymour; 1992

Marknadsundersökningar med kvalitativa metoder Upplaga 1

av Daniel T Seymour

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 1992
  • ISBN: 9789186460471
  • Sidor: 268 st
  • Förlag: Studentlitteratur AB
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

Boken beskriver hur kvalitativa undersökningar - observationsstudier, fokusgrupper, djupintervjuer och projektiva tekniker kan ge uppslag och förklaringar som inte är möjliga annars.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Marknadsundersökningar med kvalitativa metoder (1992)

I november 1992 släpptes boken Marknadsundersökningar med kvalitativa metoder skriven av Daniel T Seymour. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 268 sidor djupgående information om ekonomi. Förlaget bakom boken är Studentlitteratur AB som har sitt säte i Lund.

Köp boken Marknadsundersökningar med kvalitativa metoder på Studentapan och spara pengar.

Referera till Marknadsundersökningar med kvalitativa metoder (Upplaga 1)

Harvard

Seymour, D. T. (1992). Marknadsundersökningar med kvalitativa metoder. 1:a uppl. Studentlitteratur AB.

Oxford

Seymour, Daniel T, Marknadsundersökningar med kvalitativa metoder, 1 uppl. (Studentlitteratur AB, 1992).

APA

Seymour, D. T. (1992). Marknadsundersökningar med kvalitativa metoder (1:a uppl.). Studentlitteratur AB.

Vancouver

Seymour DT. Marknadsundersökningar med kvalitativa metoder. 1:a uppl. Studentlitteratur AB; 1992.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.