Sälj dig själv och ta betalt; Ulla-Lisa Thordén; 2009
4 säljare

Sälj dig själv och ta betalt Upplaga 2

av Ulla-Lisa Thordén
Är du entreprenör, konsult, frilansare, konstnär, hantverkare – eller kanske bara allmänt säljskygg?
Då är detta boken för dig! Den ger en stor mängd uppmuntrande och överraskande infallsvinklar för säljskygga, och är fylld av såväl kloka och inspirerande tankegångar som handgripliga råd – just det bollplank som behövs för den som ska ”dra in sina egna kulor”.

Läs mer
Det räcker inte längre att vara skicklig på det du gör – du måste också kunna sälja in dina produkter och tjänster, och våga ta rätt betalt för dem. Du måste också kunna påverka andra och driva igenom dina idéer. Även om man känner en instinktiv motvilja mot att sälja sig själv, kan man både lära sig det och tycka att det är kul. Det vittnar den här bokens framgångar om – utsedd till Årets Sälj- & Marknadsföringsbok 2005 och nära 10 000 sålda ex!
I den här nya upplagan har Ulla-Lisa Thordén byggt ut materialet ytterligare och rumsterat om en del i texten. Allt för att ge ytterligare tiotusentals läsare en ännu bättre guide, en inspirations- och handbok för hela året – kort sagt, en lojal följeslagare i det allt tuffare affärsklimatet.
Sagt om boken
”… tar med läsaren på en resa genom säljandets ädla konst, med en stor portion kunskap och erfarenhet. En mycket praktisk bok på en nivå som passar de flesta …” Tommy Roos, VD/Rektor Sälj & Marknadshögskolan

Om författarna
Ulla-Lisa Thordén är jur. kand. och driver det egna företaget Republic Consulting AB som hjälper individer och företag att öka lönsamheten genom att arbeta smartare med sin försäljning. Hon är en erkänd föreläsare och talare, både i Sverige och internationellt, och har tidigare skrivit bl.a. ”Bli din egen - en bok för företagsamma” och ”Sæt pris på dig selv”.
Är du entreprenör, konsult, frilansare, konstnär, hantverkare – eller kanske bara allmänt säljskygg?
Då är detta boken för dig! Den ger en stor mängd uppmuntrande och överraskande infallsvinklar för säljskygga, och är fylld av såväl kloka och inspirerande tankegångar som handgripliga råd – just det bollplank som behövs för den som ska ”dra in sina egna kulor”.

Läs mer
Det räcker inte längre att vara skicklig på det du gör – du måste också kunna sälja in dina produkter och tjänster, och våga ta rätt betalt för dem. Du måste också kunna påverka andra och driva igenom dina idéer. Även om man känner en instinktiv motvilja mot att sälja sig själv, kan man både lära sig det och tycka att det är kul. Det vittnar den här bokens framgångar om – utsedd till Årets Sälj- & Marknadsföringsbok 2005 och nära 10 000 sålda ex!
I den här nya upplagan har Ulla-Lisa Thordén byggt ut materialet ytterligare och rumsterat om en del i texten. Allt för att ge ytterligare tiotusentals läsare en ännu bättre guide, en inspirations- och handbok för hela året – kort sagt, en lojal följeslagare i det allt tuffare affärsklimatet.
Sagt om boken
”… tar med läsaren på en resa genom säljandets ädla konst, med en stor portion kunskap och erfarenhet. En mycket praktisk bok på en nivå som passar de flesta …” Tommy Roos, VD/Rektor Sälj & Marknadshögskolan

Om författarna
Ulla-Lisa Thordén är jur. kand. och driver det egna företaget Republic Consulting AB som hjälper individer och företag att öka lönsamheten genom att arbeta smartare med sin försäljning. Hon är en erkänd föreläsare och talare, både i Sverige och internationellt, och har tidigare skrivit bl.a. ”Bli din egen - en bok för företagsamma” och ”Sæt pris på dig selv”.
Upplaga: 2a upplagan
Utgiven: 2009
ISBN: 9789147094530
Förlag: Liber
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 240 st
Är du entreprenör, konsult, frilansare, konstnär, hantverkare – eller kanske bara allmänt säljskygg?
Då är detta boken för dig! Den ger en stor mängd uppmuntrande och överraskande infallsvinklar för säljskygga, och är fylld av såväl kloka och inspirerande tankegångar som handgripliga råd – just det bollplank som behövs för den som ska ”dra in sina egna kulor”.

Läs mer
Det räcker inte längre att vara skicklig på det du gör – du måste också kunna sälja in dina produkter och tjänster, och våga ta rätt betalt för dem. Du måste också kunna påverka andra och driva igenom dina idéer. Även om man känner en instinktiv motvilja mot att sälja sig själv, kan man både lära sig det och tycka att det är kul. Det vittnar den här bokens framgångar om – utsedd till Årets Sälj- & Marknadsföringsbok 2005 och nära 10 000 sålda ex!
I den här nya upplagan har Ulla-Lisa Thordén byggt ut materialet ytterligare och rumsterat om en del i texten. Allt för att ge ytterligare tiotusentals läsare en ännu bättre guide, en inspirations- och handbok för hela året – kort sagt, en lojal följeslagare i det allt tuffare affärsklimatet.
Sagt om boken
”… tar med läsaren på en resa genom säljandets ädla konst, med en stor portion kunskap och erfarenhet. En mycket praktisk bok på en nivå som passar de flesta …” Tommy Roos, VD/Rektor Sälj & Marknadshögskolan

Om författarna
Ulla-Lisa Thordén är jur. kand. och driver det egna företaget Republic Consulting AB som hjälper individer och företag att öka lönsamheten genom att arbeta smartare med sin försäljning. Hon är en erkänd föreläsare och talare, både i Sverige och internationellt, och har tidigare skrivit bl.a. ”Bli din egen - en bok för företagsamma” och ”Sæt pris på dig selv”.
Är du entreprenör, konsult, frilansare, konstnär, hantverkare – eller kanske bara allmänt säljskygg?
Då är detta boken för dig! Den ger en stor mängd uppmuntrande och överraskande infallsvinklar för säljskygga, och är fylld av såväl kloka och inspirerande tankegångar som handgripliga råd – just det bollplank som behövs för den som ska ”dra in sina egna kulor”.

Läs mer
Det räcker inte längre att vara skicklig på det du gör – du måste också kunna sälja in dina produkter och tjänster, och våga ta rätt betalt för dem. Du måste också kunna påverka andra och driva igenom dina idéer. Även om man känner en instinktiv motvilja mot att sälja sig själv, kan man både lära sig det och tycka att det är kul. Det vittnar den här bokens framgångar om – utsedd till Årets Sälj- & Marknadsföringsbok 2005 och nära 10 000 sålda ex!
I den här nya upplagan har Ulla-Lisa Thordén byggt ut materialet ytterligare och rumsterat om en del i texten. Allt för att ge ytterligare tiotusentals läsare en ännu bättre guide, en inspirations- och handbok för hela året – kort sagt, en lojal följeslagare i det allt tuffare affärsklimatet.
Sagt om boken
”… tar med läsaren på en resa genom säljandets ädla konst, med en stor portion kunskap och erfarenhet. En mycket praktisk bok på en nivå som passar de flesta …” Tommy Roos, VD/Rektor Sälj & Marknadshögskolan

Om författarna
Ulla-Lisa Thordén är jur. kand. och driver det egna företaget Republic Consulting AB som hjälper individer och företag att öka lönsamheten genom att arbeta smartare med sin försäljning. Hon är en erkänd föreläsare och talare, både i Sverige och internationellt, och har tidigare skrivit bl.a. ”Bli din egen - en bok för företagsamma” och ”Sæt pris på dig selv”.
Begagnad bok
275 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar
Köpskydd med Studentapan
Varje köp täcks av Studentapans köpskydd som säkerställer att boken kommer fram, att du får rätt bok och att skicket stämmer överens med beskrivning.
275 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar