Information för marknadsföringsbeslut; Per Lekvall, Clas Wahlbin; 2007
Information för marknadsföringsbeslut; Per Lekvall, Clas Wahlbin; 2007

Information för marknadsföringsbeslut Upplaga 4

av Per Lekvall, Clas Wahlbin

  • Upplaga: 4e upplagan
  • Utgiven: 2007
  • ISBN: 9789186460853
  • Sidor: 412 st
  • Förlag: Studentlitteratur AB
  • Format: Inbunden
  • Språk: Svenska

Om boken

Den här boken handlar om behovet av information som underlag för beslutsfattande inom marknadsföring och om hur sådan information kan anskaffas från interna och externa källor. Boken används dels som kurslitteratur inom utbildning i marknadsföring, dels som handbok i praktiskt marknadsanalysarbete. Exempel på frågeställningar är: - informationens och marknadsundersökningens roll i beslutsprocessen - källor och metoder för sökning av information i databaser och publikationer - helhet och delar i en marknadsundersökning - planering och genomförande av marknadsundersökningar - kvalitetssäkring av marknadsundersökningar Från och med denna fjärde upplaga finns också en särskild webbplats, http://www.marknadsinfo.nu, som ger hjälp med källor och metoder för sökning av redan existerande information i databaser och publikationer.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Information för marknadsföringsbeslut (2007)

I augusti 2007 släpptes boken Information för marknadsföringsbeslut skriven av Per Lekvall, Clas Wahlbin. Det är den 4e upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 412 sidor djupgående information om ekonomi. Förlaget bakom boken är Studentlitteratur AB som har sitt säte i Lund.

Köp boken Information för marknadsföringsbeslut på Studentapan och spara pengar.

Finns i 5 upplagor

Upplaga 4, Upplaga 4, Upplaga 3, Upplaga 2, Upplaga 1

Referera till Information för marknadsföringsbeslut (Upplaga 4)

Harvard

Lekvall, P. & Wahlbin, C. (2007). Information för marknadsföringsbeslut. 4:e uppl. Studentlitteratur AB.

Oxford

Lekvall, Per & Wahlbin, Clas, Information för marknadsföringsbeslut, 4 uppl. (Studentlitteratur AB, 2007).

APA

Lekvall, P., & Wahlbin, C. (2007). Information för marknadsföringsbeslut (4:e uppl.). Studentlitteratur AB.

Vancouver

Lekvall P, Wahlbin C. Information för marknadsföringsbeslut. 4:e uppl. Studentlitteratur AB; 2007.

Alla upplagor

Köp boken

225 kr