Influence (rev): The Psychology of PersuasionCollins business essentials; Robert B. Cialdini; 1993
Influence (rev): The Psychology of PersuasionCollins business essentials; Robert B. Cialdini; 1993

Influence (rev): The Psychology of PersuasionCollins business essentials

av Robert B. Cialdini

  • Utgiven: 1993
  • ISBN: 9780688128166
  • Sidor: 320 st
  • Förlag: HarperCollins
  • Språk: Engelska

Om boken

"Learn the six psychological secrets behind our powerful impulse to comply." - cover.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Influence (rev): The Psychology of PersuasionCollins business essentials (1993)

1993 släpptes boken Influence (rev): The Psychology of PersuasionCollins business essentials skriven av Robert B. Cialdini. Den är skriven på engelska och består av 320 sidor. Förlaget bakom boken är HarperCollins.

Köp boken Influence (rev): The Psychology of PersuasionCollins business essentials på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Influence (rev): The Psychology of PersuasionCollins business essentials

Harvard

Cialdini, R. B. (1993). Influence (rev): The Psychology of PersuasionCollins business essentials. HarperCollins.

Oxford

Cialdini, Robert B., Influence (rev): The Psychology of PersuasionCollins business essentials (HarperCollins, 1993).

APA

Cialdini, R. B. (1993). Influence (rev): The Psychology of PersuasionCollins business essentials. HarperCollins.

Vancouver

Cialdini RB. Influence (rev): The Psychology of PersuasionCollins business essentials. HarperCollins; 1993.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.