Marknadsföringsboken; Malin Sundström, Lena Mossberg; 2011
Marknadsföringsboken; Malin Sundström, Lena Mossberg; 2011

Marknadsföringsboken Upplaga 1

av Malin Sundström, Lena Mossberg

4.8 (9)

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2011
  • ISBN: 9789144056180
  • Sidor: 394 st
  • Förlag: Studentlitteratur
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

Marknadsföringsboken ger heltäckande kunskaper på grundläggande kurser i marknadsföring vid universitet och högskola samt kurser för yrkesverksamma personer. Boken är modern och praktisk, men vilar på stadig teoretisk grund. Den förklarar både överskådligt och uttömmande hur marknadsföringens olika delar hänger ihop. Ofta med svenska exempel. I boken kan man följa marknadsföraren Anna som arbetar på ett fiktivt företag, modekedjan TrendLine, och de problem hon ställs inför – och hur hon löser dem. Tack vare karaktären Anna blir det abstrakta konkret för läsaren, som får följa hur hon tillämpar sitt teoretiska kunnande i en krävande verklighet. Marknadsföringsboken finns som digital produkt också. Där finns fördjupningsmaterial och komplement, bland annat i form av case och inspelade intervjuer. Webbmaterialet ökar förståelsen för bokens teoretiska innehåll. Läsaren kan dessutom testa sig själv med hjälp av olika kunskapsfrågor. Marknadsföringsboken är helt enkelt ett komplett, modernt läromedel med allt en student på grundnivå behöver.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Marknadsföringsboken (2011)

I maj 2011 släpptes boken Marknadsföringsboken skriven av Malin Sundström, Lena Mossberg. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 394 sidor djupgående information om ekonomi. Förlaget bakom boken är Studentlitteratur som har sitt säte i Lund.

Köp boken Marknadsföringsboken på Studentapan och spara pengar.

Referera till Marknadsföringsboken (Upplaga 1)

Harvard

Sundström, M. & Mossberg, L. (2011). Marknadsföringsboken. 1:a uppl. Studentlitteratur.

Oxford

Sundström, Malin & Mossberg, Lena, Marknadsföringsboken, 1 uppl. (Studentlitteratur, 2011).

APA

Sundström, M., & Mossberg, L. (2011). Marknadsföringsboken (1:a uppl.). Studentlitteratur.

Vancouver

Sundström M, Mossberg L. Marknadsföringsboken. 1:a uppl. Studentlitteratur; 2011.

Köp boken

105 kr