5+ säljare
Marknadsrätten : en introduktion Upplaga 3
Grundläggande lärobok med tonvikt på den svenska marknadsrättens kärnområden, konkurrens- och marknadsföringslagstiftningen. Gällande svensk rätt ses i ett historiskt samt vidare europeiskt och internationellt sammanhang. Avsedd för främst jurist- och civilekonomutbildningar men lämplig även i olika utbildningar i marknadsföring.
Upplaga: 3e upplagan
Utgiven: 2004
ISBN: 9789139203711
Förlag: Norstedts Juridik AB
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 134 st
9 upplagor
Upplaga 9 (2023)
från 229 krUpplaga 8 (2020)
från 85 krUpplaga 7 (2017)
från 89 krUpplaga 6 (2014)
från 69 krVisa alla upplagor
Grundläggande lärobok med tonvikt på den svenska marknadsrättens kärnområden, konkurrens- och marknadsföringslagstiftningen. Gällande svensk rätt ses i ett historiskt samt vidare europeiskt och internationellt sammanhang. Avsedd för främst jurist- och civilekonomutbildningar men lämplig även i olika utbildningar i marknadsföring.
100 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar
Köpskydd med Studentapan
Varje köp täcks av Studentapans köpskydd som säkerställer att boken kommer fram, att du får rätt bok och att skicket stämmer överens med beskrivning.