Marknadsföringsboken (lättläst); Rune Nilsson; 2012
Marknadsföringsboken (lättläst); Rune Nilsson; 2012

Marknadsföringsboken (lättläst)

av Rune Nilsson

  • Utgiven: 2012
  • ISBN: 9789186099206
  • Sidor: 48 st
  • Förlag: Studieförbundet Vuxenskolan
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

En lätt bok om marknadsföring Den här boken innehåller grunderna för bra marknadsföring, om att få fler kunder att köpa mer. Du får lära dig om kundvård och information, om att göra en marknadsplan och om vilka metoder som kan användas för att få nya kunder. Texten är lättläst I boken finns frågor att diskutera och tips till cirkelledaren.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Marknadsföringsboken (lättläst) (2012)

I maj 2012 släpptes boken Marknadsföringsboken (lättläst) skriven av Rune Nilsson. Den är skriven på svenska och består av 48 sidor djupgående information om ledarskap. Förlaget bakom boken är Studieförbundet Vuxenskolan.

Köp boken Marknadsföringsboken (lättläst) på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Marknadsföringsboken (lättläst)

Harvard

Nilsson, R. (2012). Marknadsföringsboken (lättläst). Studieförbundet Vuxenskolan.

Oxford

Nilsson, Rune, Marknadsföringsboken (lättläst) (Studieförbundet Vuxenskolan, 2012).

APA

Nilsson, R. (2012). Marknadsföringsboken (lättläst). Studieförbundet Vuxenskolan.

Vancouver

Nilsson R. Marknadsföringsboken (lättläst). Studieförbundet Vuxenskolan; 2012.

Köp boken

Helt ny

109 kr