Marknadsföring; Jim Blythe; 2011
Marknadsföring; Jim Blythe; 2011

Marknadsföring Upplaga 1

av Jim Blythe

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2011
  • ISBN: 9789144051741
  • Sidor: 166 st
  • Förlag: Studentlitteratur
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

Det här är boken alla marknadsföringsstudenter väntat på. På ett ledigt och lättillgängligt sätt bjuder Jim Blythe läsarna på en insiktsfull och livlig diskussion om vad marknadsföring är. Boken är ett utmärkt komplement till grundböckerna på marknadsföringskurser av alla slag och nivåer – den utmanar marknadsföringens ortodoxa idéer och lyser upp de mörka skrymslena i dagens marknadsföringsdebatter. Om du är på jakt efter ett motgift mot tråkiga grundböcker men ändå behöver en bok som tar sig an de nyckelfrågor som diskuteras på din kurs i marknadsföring, är detta boken för dig. Den här boken tar upp ämnen du känner igen från din kurs i marknadsföring – såsom marknadsföringens nyckelförfattare och nyckelbegrepp – och andra som du kanske aldrig tidigare stött på. Jim Blythe blåser nytt liv i marknadsföringens gamla frågor och trätoämnen.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Marknadsföring (2011)

I mars 2011 släpptes boken Marknadsföring skriven av Jim Blythe. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 166 sidor djupgående information om ekonomi. Förlaget bakom boken är Studentlitteratur som har sitt säte i Lund.

Köp boken Marknadsföring på Studentapan och spara pengar.

Referera till Marknadsföring (Upplaga 1)

Harvard

Blythe, J. (2011). Marknadsföring. 1:a uppl. Studentlitteratur.

Oxford

Blythe, Jim, Marknadsföring, 1 uppl. (Studentlitteratur, 2011).

APA

Blythe, J. (2011). Marknadsföring (1:a uppl.). Studentlitteratur.

Vancouver

Blythe J. Marknadsföring. 1:a uppl. Studentlitteratur; 2011.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.