Marketing ResearchWiley International EditionsWiley series in marketing; David A. Aaker, George S. Day; 1990
Marketing ResearchWiley International EditionsWiley series in marketing; David A. Aaker, George S. Day; 1990

Marketing ResearchWiley International EditionsWiley series in marketing Upplaga 4

av David A. Aaker, George S. Day

  • Upplaga: 4e upplagan
  • Utgiven: 1990
  • ISBN: 9780471517351
  • Sidor: 739 st
  • Förlag: Wiley
  • Språk: Engelska

Om boken

Completely revised and updated, this text is designed to meet the needs of business students and marketing researchers. Focusing on the logic of the research process, it discusses when to use research, how to recognize effective research, what alternatives exist, and how to apply results. New information on scanner technology and data management along with advertising research are contained in the book. Also included are case studies based on actual management problems in a wide variety of situations, giving marketing students hands-on experience in the decision making process.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Marketing ResearchWiley International EditionsWiley series in marketing (1990)

1990 släpptes boken Marketing ResearchWiley International EditionsWiley series in marketing skriven av David A. Aaker, George S. Day. Det är den 4e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 739 sidor. Förlaget bakom boken är Wiley.

Köp boken Marketing ResearchWiley International EditionsWiley series in marketing på Studentapan och spara pengar.

Referera till Marketing ResearchWiley International EditionsWiley series in marketing (Upplaga 4)

Harvard

Aaker, D. A. & Day, G. S. (1990). Marketing ResearchWiley International EditionsWiley series in marketing. 4:e uppl. Wiley.

Oxford

Aaker, David A. & Day, George S., Marketing ResearchWiley International EditionsWiley series in marketing, 4 uppl. (Wiley, 1990).

APA

Aaker, D. A., & Day, G. S. (1990). Marketing ResearchWiley International EditionsWiley series in marketing (4:e uppl.). Wiley.

Vancouver

Aaker DA, Day GS. Marketing ResearchWiley International EditionsWiley series in marketing. 4:e uppl. Wiley; 1990.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.