Marketing Research; David A. Aaker, V. Kumar, George S. Day; 2003
Marketing Research; David A. Aaker, V. Kumar, George S. Day; 2003

Marketing Research Upplaga 8

av David A. Aaker, V. Kumar, George S. Day

  • Upplaga: 8e upplagan
  • Utgiven: 2003
  • ISBN: 9780471230571
  • Sidor: 774 st
  • Förlag: John Wiley & Sons
  • Format: Inbunden
  • Språk: Engelska

Om boken

Now in its Eighth Edition, Aaker, Kumar, and Day's Marketing Research shows when marketing research can and should be used, what research alternatives exist, how to recognize effective and ineffective research, and how to interpret and apply the results, so you can make smart business decisions. The authors guide you step by step through the entire marketing research process, describing the most current methodologies. Updated to reflect emerging trends, this Eighth Edition features a stronger emphasis on the important role of marketing intelligence, new cases and real-world examples, and new topics of interest and methods of practice in marketing research.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Marketing Research (2003)

I oktober 2003 släpptes boken Marketing Research skriven av David A. Aaker, V. Kumar, George S. Day. Det är den 8e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 774 sidor. Förlaget bakom boken är John Wiley & Sons som har sitt säte i Hoboken.

Köp boken Marketing Research på Studentapan och spara pengar.

Referera till Marketing Research (Upplaga 8)

Harvard

Aaker, D. A., Kumar, V. & Day, G. S. (2003). Marketing Research. 8:e uppl. John Wiley & Sons.

Oxford

Aaker, David A., Kumar, V. & Day, George S., Marketing Research, 8 uppl. (John Wiley & Sons, 2003).

APA

Aaker, D. A., Kumar, V., & Day, G. S. (2003). Marketing Research (8:e uppl.). John Wiley & Sons.

Vancouver

Aaker DA, Kumar V, Day GS. Marketing Research. 8:e uppl. John Wiley & Sons; 2003.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.