Marketing goes digital : 12 Practices for business success; Johan Eriksson, David Ståhlberg; 2016
Marketing goes digital : 12 Practices for business success; Johan Eriksson, David Ståhlberg; 2016

Marketing goes digital : 12 Practices for business success Upplaga 1

av Johan Eriksson, David Ståhlberg

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2016
  • ISBN: 9789188193902
  • Sidor: 286 st
  • Förlag: Ekerlids
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

Marketing goes digital är den nya bibeln för företag och företagare som anser det viktigt att hänga med i sin digitaliserade samtid. Den är skriven av Johan Eriksson och David Ståhlberg, två ledande experter inom digitalisering med bakgrund inom företaget Google. Boken reder ut begreppen kring en rad trender inom marknadsföring båda med bakgrund i digitalisering. Författarna pekar på det som verkligen ger resultat, inte på vad som är mest i ropet just nu. De vägleder läsarna genom allt från hur man bäst organiserar sig för förändring och innovation till hur man arbetar med modeller och konkreta verktyg för att effektivisera sin sälj- och marknadskommunikation. Bokens kärnbudskap är att man istället för att haka på varje dyr marknadsföringstrend inom digitalisering, ska satsa tid och pengar på sin organisation. För att överleva måste man samla medarbetare omkring sig som är nyfikna och vetgiriga och skapa en arbetskultur som premierar nya idéer, även i de fall det innebär kritik mot det egna ledarskapet, menar författarna. Till stöd för sin teori har de några av världen främsta marknadsförare inom digitalisering. Boken innehåller en rad spännande intervjuer med världsnamn som: Avinash Kaushik (Google), Martin Lindström och Yasuhari Sasaki (Dentsu. Inc). Boken är både en inspirationsbok och ett handfast verktyg att använda sig av. Varje kapitel innehåller konkreta förslag och checklistor på hur man, på ett enkelt sätt, kan omsätta Johans Erikssons och David Ståhlbergs idéer till handling. Marketing goes digital är skriven på engelska.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Marketing goes digital : 12 Practices for business success (2016)

I september 2016 släpptes boken Marketing goes digital : 12 Practices for business success skriven av Johan Eriksson, David Ståhlberg. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 286 sidor djupgående information om ledarskap. Förlaget bakom boken är Ekerlids.

Köp boken Marketing goes digital : 12 Practices for business success på Studentapan och spara uppåt 35% jämfört med lägsta nypris hos bokhandeln.

Tillhör kategorierna

Referera till Marketing goes digital : 12 Practices for business success (Upplaga 1)

Harvard

Eriksson, J. & Ståhlberg, D. (2016). Marketing goes digital : 12 Practices for business success. 1:a uppl. Ekerlids.

Oxford

Eriksson, Johan & Ståhlberg, David, Marketing goes digital : 12 Practices for business success, 1 uppl. (Ekerlids, 2016).

APA

Eriksson, J., & Ståhlberg, D. (2016). Marketing goes digital : 12 Practices for business success (1:a uppl.). Ekerlids.

Vancouver

Eriksson J, Ståhlberg D. Marketing goes digital : 12 Practices for business success. 1:a uppl. Ekerlids; 2016.

Köp boken

219 kr
336 kr