Marketing : an introduction; Gary Armstrong; 2011
Marketing : an introduction; Gary Armstrong; 2011

Marketing : an introductionUpplaga 10

av Gary Armstrong

  • Upplaga: 10e upplagan
  • Utgiven: 2011
  • ISBN: 9780132542050
  • Förlag: Pearson
  • Språk: Engelska

Om boken

2011 släpptes boken Marketing : an introduction skriven av Gary Armstrong. Det är den 10e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska. Förlaget bakom boken är Pearson som har sitt säte i London.

Köp boken Marketing : an introduction på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Referera till Marketing : an introduction (Upplaga 10)

Harvard

Armstrong, G. (2011). Marketing : an introduction. 10:e uppl. Pearson.

Oxford

Armstrong, Gary, Marketing : an introduction, 10 uppl. (Pearson, 2011).

APA

Armstrong, G. (2011). Marketing : an introduction (10:e uppl.). Pearson.

Vancouver

Armstrong G. Marketing : an introduction. 10:e uppl. Pearson; 2011.