Market Matters; Christina Garsten, M Lindh De Montoya; 2004
Market Matters; Christina Garsten, M Lindh De Montoya; 2004

Market Matters Upplaga 2004

av Christina Garsten, M Lindh De Montoya

  • Upplaga: 2004e upplagan
  • Utgiven: 2004
  • ISBN: 9781403917577
  • Sidor: 243 st
  • Förlag: Palgrave Macmillan
  • Format: Inbunden
  • Språk: Engelska

Om boken

Globalization of trade and organizational change increase the impact of markets in peoples' lives. But in what ways do markets matter? This book is about how financial analysts, marketing people, corporate leaders and other actors in Western market economies perceive, model, and use markets. It provides an ethnographic window into the cultural processes of contemporary markets; how people employ the market to solve problems, create capital, gain political ends, challenge economic processes, and delineate moral values and responsibilities.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Market Matters (2004)

I november 2004 släpptes boken Market Matters skriven av Christina Garsten, M Lindh De Montoya. Det är den 2004e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 243 sidor. Förlaget bakom boken är Palgrave Macmillan som har sitt säte i London.

Köp boken Market Matters på Studentapan och spara pengar.

Referera till Market Matters (Upplaga 2004)

Harvard

Garsten, C. & Montoya, M. L. D. (2004). Market Matters. 2004:e uppl. Palgrave Macmillan.

Oxford

Garsten, Christina & Montoya, M Lindh De, Market Matters, 2004 uppl. (Palgrave Macmillan, 2004).

APA

Garsten, C., & Montoya, M. L. D. (2004). Market Matters (2004:e uppl.). Palgrave Macmillan.

Vancouver

Garsten C, Montoya MLD. Market Matters. 2004:e uppl. Palgrave Macmillan; 2004.

Köp boken

Helt ny

1 156 kr