Making Sense of Television; Sonia Livingstone; 1998
Making Sense of Television; Sonia Livingstone; 1998

Making Sense of Television Upplaga 2

av Sonia Livingstone

  • Upplaga: 2a upplagan
  • Utgiven: 1998
  • ISBN: 9780415185363
  • Sidor: 224 st
  • Förlag: Routledge
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

Taking the soap opera as a case study, this book explores the 'parasocial interaction' people engage in with television programmes. It looks at the nature of the 'active viewer' and the role of the text in social psychology. It also investigates the existing theoretical models offered by social psychology and other discourses. This second edition takes into account recent research work and theoretical developments in fields such as narrative psychology, social representation theory and ethnographic work on audiences, and look forward to the developing role of audience research. It will be an essential study for students and lecturers in social psychology and media studies.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Making Sense of Television (1998)

I mars 1998 släpptes boken Making Sense of Television skriven av Sonia Livingstone. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 224 sidor. Förlaget bakom boken är Routledge.

Köp boken Making Sense of Television på Studentapan och spara uppåt 20% jämfört med lägsta nypris hos bokhandeln.

Tillhör kategorierna

Referera till Making Sense of Television (Upplaga 2)

Harvard

Livingstone, S. (1998). Making Sense of Television. 2:a uppl. Routledge.

Oxford

Livingstone, Sonia, Making Sense of Television, 2 uppl. (Routledge, 1998).

APA

Livingstone, S. (1998). Making Sense of Television (2:a uppl.). Routledge.

Vancouver

Livingstone S. Making Sense of Television. 2:a uppl. Routledge; 1998.

Köp boken

549 kr
688 kr

Skynda dig - Bara 1 säljare kvar!