Kulturell ekonomi - Skapandet av värden, platser och identiteter i upplevelsesamhället; Lars Aronsson, Kjell Arvidsson, Jonas Bjälesjö, Christer Foghagen, Susanne Johansson, Mattias Junemo, Tom Mels, Cecilia Möller, Hans Wessblad, Katarina Zambrell; 2007
Kulturell ekonomi - Skapandet av värden, platser och identiteter i upplevelsesamhället; Lars Aronsson, Kjell Arvidsson, Jonas Bjälesjö, Christer Foghagen, Susanne Johansson, Mattias Junemo, Tom Mels, Cecilia Möller, Hans Wessblad, Katarina Zambrell; 2007

Kulturell ekonomi - Skapandet av värden, platser och identiteter i upplevelsesamhället Upplaga 1

av Lars Aronsson, Kjell Arvidsson, Jonas Bjälesjö, Christer Foghagen, Susanne Johansson

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2007
  • ISBN: 9789144064284
  • Sidor: 311 st
  • Förlag: Studentlitteratur AB
  • Format: E-bok
  • Språk: Svenska

Om boken

Kulturell ekonomi ger ett annorlunda perspektiv på samhällets utveckling och behandlar skapandet av mening, värde och identiteter för människor och platser i upplevelsesamhället. Författarna representerar olika discipliner med skilda ansatser och boken riktar sig till studenter och forskare inom såväl ekonomiska som samhällsvetenskapliga ämnen. Boken är dessutom läsvärd för yrkesverksamma med intresse för utvecklingsfrågor i en upplevelseorienterad omvärld.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Kulturell ekonomi - Skapandet av värden, platser och identiteter i upplevelsesamhället (2007)

I augusti 2007 släpptes boken Kulturell ekonomi - Skapandet av värden, platser och identiteter i upplevelsesamhället skriven av Lars Aronsson, Kjell Arvidsson, Jonas Bjälesjö, Christer Foghagen, Susanne Johansson, Mattias Junemo, Tom Mels, Cecilia Möller, Hans Wessblad, Katarina Zambrell. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 311 sidor djupgående information om ekonomi. Förlaget bakom boken är Studentlitteratur AB som har sitt säte i Lund.

Köp boken Kulturell ekonomi - Skapandet av värden, platser och identiteter i upplevelsesamhället på Studentapan och spara pengar.

Referera till Kulturell ekonomi - Skapandet av värden, platser och identiteter i upplevelsesamhället (Upplaga 1)

Harvard

Aronsson, L., Arvidsson, K., Bjälesjö, J., Foghagen, C., Johansson, S., Junemo, M., Mels, T., Möller, C., Wessblad, H. & Zambrell, K. (2007). Kulturell ekonomi - Skapandet av värden, platser och identiteter i upplevelsesamhället. 1:a uppl. Studentlitteratur AB.

Oxford

Aronsson, Lars, Arvidsson, Kjell, Bjälesjö, Jonas, Foghagen, Christer, Johansson, Susanne, Junemo, Mattias, Mels, Tom, Möller, Cecilia, Wessblad, Hans & Zambrell, Katarina, Kulturell ekonomi - Skapandet av värden, platser och identiteter i upplevelsesamhället, 1 uppl. (Studentlitteratur AB, 2007).

APA

Aronsson, L., Arvidsson, K., Bjälesjö, J., Foghagen, C., Johansson, S., Junemo, M., Mels, T., Möller, C., Wessblad, H., & Zambrell, K. (2007). Kulturell ekonomi - Skapandet av värden, platser och identiteter i upplevelsesamhället (1:a uppl.). Studentlitteratur AB.

Vancouver

Aronsson L, Arvidsson K, Bjälesjö J, Foghagen C, Johansson S, Junemo M, m.fl. Kulturell ekonomi - Skapandet av värden, platser och identiteter i upplevelsesamhället. 1:a uppl. Studentlitteratur AB; 2007.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.