Konceptstyrd utveckling : förnyelse av produkter, tjänster och marknader; Aleksander Szatek; 2008
Konceptstyrd utveckling : förnyelse av produkter, tjänster och marknader; Aleksander Szatek; 2008

Konceptstyrd utveckling : förnyelse av produkter, tjänster och marknader Upplaga 1

av Aleksander Szatek

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2008
  • ISBN: 9789144051352
  • Sidor: 251 st
  • Förlag: Studentlitteratur
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

Företag och organisationer måste ständigt utvecklas och förändras för att motsvara ägarnas och kundernas krav och förväntningar. Skapandet av nya konkurrenskraftiga produkter, tjänster och marknader är ett led i denna förändringsprocess. Utvecklingen av företagets eller organisationens verksamheter och strategier sker samtidigt alltid under en större eller mindre osäkerhet. Förutom en föränderlig omvärld bottnar osäkerheten även i interna aspekter och ett misslyckande kostar pengar, omvärldens förtroende, och i värsta fall ett företags eller organisations nedgång och fall. Läs mer om boken på studentlitteratur.se

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Konceptstyrd utveckling : förnyelse av produkter, tjänster och marknader (2008)

I maj 2008 släpptes boken Konceptstyrd utveckling : förnyelse av produkter, tjänster och marknader skriven av Aleksander Szatek. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 251 sidor djupgående information om ledarskap. Förlaget bakom boken är Studentlitteratur som har sitt säte i Lund.

Köp boken Konceptstyrd utveckling : förnyelse av produkter, tjänster och marknader på Studentapan och spara pengar.

Finns i 2 upplagor

Upplaga 2, Upplaga 1

Tillhör kategorierna

Referera till Konceptstyrd utveckling : förnyelse av produkter, tjänster och marknader (Upplaga 1)

Harvard

Szatek, A. (2008). Konceptstyrd utveckling : förnyelse av produkter, tjänster och marknader. 1:a uppl. Studentlitteratur.

Oxford

Szatek, Aleksander, Konceptstyrd utveckling : förnyelse av produkter, tjänster och marknader, 1 uppl. (Studentlitteratur, 2008).

APA

Szatek, A. (2008). Konceptstyrd utveckling : förnyelse av produkter, tjänster och marknader (1:a uppl.). Studentlitteratur.

Vancouver

Szatek A. Konceptstyrd utveckling : förnyelse av produkter, tjänster och marknader. 1:a uppl. Studentlitteratur; 2008.

Alla upplagor

Köp boken

125 kr

Skynda dig - Bara ett fåtal säljare kvar!