Key Account Management; Cheverton Peter; 2012
Key Account Management; Cheverton Peter; 2012

Key Account Management Upplaga 5

av Cheverton Peter

  • Upplaga: 5e upplagan
  • Utgiven: 2012
  • ISBN: 9780749463519
  • Sidor: 400 st
  • Förlag: Kogan Page Ltd
  • Format: Bok
  • Språk: Engelska

Om boken

Key Account Management is a highly practical book with a unique yet simple planning methodology for identifying, obtaining, retaining and developing key customers - the lifeblood of any organization. Very few books take the long-term, team-selling strategic view of KAM that this book takes, and it is the only book which focuses on implementation rather than theory. Based on real and current experience of companies facing the challenge, it provides tools for use in the real world that will help you to plan your own strategy as you proceed. (Bookdata)

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Key Account Management (2012)

I januari 2012 släpptes boken Key Account Management skriven av Cheverton Peter. Det är den 5e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 400 sidor. Förlaget bakom boken är Kogan Page Ltd.

Köp boken Key Account Management på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Key Account Management (Upplaga 5)

Harvard

Peter, C. (2012). Key Account Management. 5:e uppl. Kogan Page Ltd.

Oxford

Peter, Cheverton, Key Account Management, 5 uppl. (Kogan Page Ltd, 2012).

APA

Peter, C. (2012). Key Account Management (5:e uppl.). Kogan Page Ltd.

Vancouver

Peter C. Key Account Management. 5:e uppl. Kogan Page Ltd; 2012.

Köp boken

295 kr

Skynda dig - Bara 1 säljare kvar!