IT-kvalitet Upplaga 1
Denna bok vill höja IT-branschens förmåga att ta till sig kvalitetsarbete efter de principer som är vanliga inom kvalitetsarbetet världen över. Ett kvalitetsarbete inom IT-området skall resultera i projekt som håller budget och levererar överenskommen funktionalitet vid fastställd tidpunkt. Detta leder till nöjda kunder, högre omsättning och högre vinst. Boken vänder sig till IT-medarbetare, beställare, företagsledning med flera.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Upplaga: 1a upplagan
Utgiven: 2003
ISBN: 9789144042404
Förlag: Studentlitteratur AB
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 300 st
Denna bok vill höja IT-branschens förmåga att ta till sig kvalitetsarbete efter de principer som är vanliga inom kvalitetsarbetet världen över. Ett kvalitetsarbete inom IT-området skall resultera i projekt som håller budget och levererar överenskommen funktionalitet vid fastställd tidpunkt. Detta leder till nöjda kunder, högre omsättning och högre vinst. Boken vänder sig till IT-medarbetare, beställare, företagsledning med flera.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Varje vecka tillkommer tusentals nya säljare. Bevaka boken så får du meddelande när den finns tillgänglig igen.