How Brands Grow and How Brands Grow Part 2; Jenni Romaniuk; 2016
How Brands Grow and How Brands Grow Part 2; Jenni Romaniuk; 2016

How Brands Grow and How Brands Grow Part 2

av Jenni Romaniuk

  • Utgiven: 2016
  • ISBN: 9780190304935
  • Sidor: 352 st
  • Förlag: OUP Australia & New Zealand
  • Format: Inbunden
  • Språk: Engelska

Om boken

This value pack contains international best seller, How Brands Grow: What Marketers Dont Know and the follow up, How Brands Grow Part 2: Emerging Markets, Services, Luxury Brands and Durables.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om How Brands Grow and How Brands Grow Part 2 (2016)

I januari 2016 släpptes boken How Brands Grow and How Brands Grow Part 2 skriven av Jenni Romaniuk. Den är skriven på engelska och består av 352 sidor. Förlaget bakom boken är OUP Australia & New Zealand.

Köp boken How Brands Grow and How Brands Grow Part 2 på Studentapan och spara pengar.

Referera till How Brands Grow and How Brands Grow Part 2

Harvard

Romaniuk, J. (2016). How Brands Grow and How Brands Grow Part 2. OUP Australia & New Zealand.

Oxford

Romaniuk, Jenni, How Brands Grow and How Brands Grow Part 2 (OUP Australia & New Zealand, 2016).

APA

Romaniuk, J. (2016). How Brands Grow and How Brands Grow Part 2. OUP Australia & New Zealand.

Vancouver

Romaniuk J. How Brands Grow and How Brands Grow Part 2. OUP Australia & New Zealand; 2016.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.