Global marketing : a market-responsive approach; Svend Hollensen; 1998
Global marketing : a market-responsive approach; Svend Hollensen; 1998

Global marketing : a market-responsive approach

av Svend Hollensen

  • Utgiven: 1998
  • ISBN: 9780132610902
  • Förlag: Prentice Hall
  • Språk: Engelska

Om boken

1998 släpptes boken Global marketing : a market-responsive approach skriven av Svend Hollensen. Den är skriven på engelska. Förlaget bakom boken är Prentice Hall som har sitt säte i Upper saddle river.

Köp boken Global marketing : a market-responsive approach på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Referera till Global marketing : a market-responsive approach

Harvard

Hollensen, S. (1998). Global marketing : a market-responsive approach. Prentice Hall.

Oxford

Hollensen, Svend, Global marketing : a market-responsive approach (Prentice Hall, 1998).

APA

Hollensen, S. (1998). Global marketing : a market-responsive approach. Prentice Hall.

Vancouver

Hollensen S. Global marketing : a market-responsive approach. Prentice Hall; 1998.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.