Fill: Marketing Communications, Enhanced Media Edition; Chris Fill; 2007
Fill: Marketing Communications, Enhanced Media Edition; Chris Fill; 2007

Fill: Marketing Communications, Enhanced Media Edition Upplaga 4

av Chris Fill

  • Upplaga: 4e upplagan
  • Utgiven: 2007
  • ISBN: 9781405873086
  • Förlag: Financial Times/ Prentice Hall
  • Format: Bok
  • Språk: Engelska

Om boken

Relied upon by undergraduates and CIM students, this is an essential text just got even better in the new enhanced media edition. This includes a new chapter on e-communications, interviews with Chris Fill to introduce each part of the book, further video interviews with real marketing managers who show how the theory works in the real world.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Fill: Marketing Communications, Enhanced Media Edition (2007)

I juni 2007 släpptes boken Fill: Marketing Communications, Enhanced Media Edition skriven av Chris Fill. Det är den 4e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska. Förlaget bakom boken är Financial Times/ Prentice Hall.

Köp boken Fill: Marketing Communications, Enhanced Media Edition på Studentapan och spara pengar.

Referera till Fill: Marketing Communications, Enhanced Media Edition (Upplaga 4)

Harvard

Fill, C. (2007). Fill: Marketing Communications, Enhanced Media Edition. 4:e uppl. Financial Times/ Prentice Hall.

Oxford

Fill, Chris, Fill: Marketing Communications, Enhanced Media Edition, 4 uppl. (Financial Times/ Prentice Hall, 2007).

APA

Fill, C. (2007). Fill: Marketing Communications, Enhanced Media Edition (4:e uppl.). Financial Times/ Prentice Hall.

Vancouver

Fill C. Fill: Marketing Communications, Enhanced Media Edition. 4:e uppl. Financial Times/ Prentice Hall; 2007.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.