Fashionabla varumärken och passionerade entreprenörer; Karin Winroth; 2019
Fashionabla varumärken och passionerade entreprenörer; Karin Winroth; 2019

Fashionabla varumärken och passionerade entreprenörer

av Karin Winroth

  • Utgiven: 2019
  • ISBN: 9789198495911
  • Sidor: 200 st
  • Förlag: Appell Förlag
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

Den här boken handlar om vikten av att använda sin magkänsla i arbetet med att utveckla varumärken och affärer. Den handlar om att våga experimentera och erbjuda affärsmodeller som inte funnits tidigare – modeller som kan förändra en bransch, och kanske en hel värld. Karin Winroth låter oss möta två framgångsrika modiga entreprenörer som började sin bana i blogg- respektive mediavärlden och bjuder på en djupdykning i konsumtionskultur, framgångsrika sociala karriärer och digitala äventyr bland modeliten. Karin Winroth är docent i företagsekonomi och intresserar sig för varumärken och konsumtionsmönster för att uttrycka sin identitet.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Fashionabla varumärken och passionerade entreprenörer (2019)

I maj 2019 släpptes boken Fashionabla varumärken och passionerade entreprenörer skriven av Karin Winroth. Den är skriven på svenska och består av 200 sidor djupgående information om ekonomi. Förlaget bakom boken är Appell Förlag.

Köp boken Fashionabla varumärken och passionerade entreprenörer på Studentapan och spara pengar.

Referera till Fashionabla varumärken och passionerade entreprenörer

Harvard

Winroth, K. (2019). Fashionabla varumärken och passionerade entreprenörer. Appell Förlag.

Oxford

Winroth, Karin, Fashionabla varumärken och passionerade entreprenörer (Appell Förlag, 2019).

APA

Winroth, K. (2019). Fashionabla varumärken och passionerade entreprenörer. Appell Förlag.

Vancouver

Winroth K. Fashionabla varumärken och passionerade entreprenörer. Appell Förlag; 2019.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.