Essentials of Marketing Communications; Jim Blythe; 2005
Essentials of Marketing Communications; Jim Blythe; 2005

Essentials of Marketing Communications Upplaga 3

av Jim Blythe

  • Upplaga: 3e upplagan
  • Utgiven: 2005
  • ISBN: 9780273702054
  • Sidor: 352 st
  • Förlag: Financial Times/ Prentice Hall
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

Designed to provide an overview of the techniques, supporting theories, and strategic and tactical decision-making processes involved in marketing communications, this book presents the theories of marketing communications to consumer behaviour issues. Using case studies, it explains how marketing communications works in practice.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Essentials of Marketing Communications (2005)

I december 2005 släpptes boken Essentials of Marketing Communications skriven av Jim Blythe. Det är den 3e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 352 sidor. Förlaget bakom boken är Financial Times/ Prentice Hall.

Köp boken Essentials of Marketing Communications på Studentapan och spara pengar.

Referera till Essentials of Marketing Communications (Upplaga 3)

Harvard

Blythe, J. (2005). Essentials of Marketing Communications. 3:e uppl. Financial Times/ Prentice Hall.

Oxford

Blythe, Jim, Essentials of Marketing Communications, 3 uppl. (Financial Times/ Prentice Hall, 2005).

APA

Blythe, J. (2005). Essentials of Marketing Communications (3:e uppl.). Financial Times/ Prentice Hall.

Vancouver

Blythe J. Essentials of Marketing Communications. 3:e uppl. Financial Times/ Prentice Hall; 2005.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.