Entreprenörskap och varumärken; Mats Larsson, Mikael Lönnborg, Karin Winroth; 2013
Entreprenörskap och varumärken; Mats Larsson, Mikael Lönnborg, Karin Winroth; 2013

Entreprenörskap och varumärken Upplaga 1

av Mats Larsson, Mikael Lönnborg, Karin Winroth

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2013
  • ISBN: 9789178448883
  • Sidor: 317 st
  • Förlag: Gidlunds förlag
  • Format: Inbunden
  • Språk: Svenska

Om boken

Innovationer och entreprenörer betraktas ofta som nödvändiga faktorer för att skapa nya företag och marknader. Varumärken har med tiden fått en allt större betydelse i näringslivet, eller kanske är det mer rättvist att säga att vi blivit mer medvetna om deras ekonomiska värde för producenter och deras sociala värde för konsumenter. Denna bok illustrerar att det finns många intressanta forskningsfrågor i skärningspunkten mellan entreprenöriella aktiviteter och uppbyggnaden och vidmakthållandet av välkända varumärken. Författare: Madeleine Bonow, Marcus Box, Marianne Dahlén, Michael Funke, Karl Gratzer, Ingalill Holmberg, Mats Larsson, Tommy Larsson Segerlind, Mikael Lönnborg, Christine Myrvang, H. Richard Nakamura, Tom Petersson, Frans Prenkert, Paulina Rytkönen, Peter Sandberg, Ingela Sölvell, Christian Widholm och Karin Winroth.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Entreprenörskap och varumärken (2013)

I december 2013 släpptes boken Entreprenörskap och varumärken skriven av Mats Larsson, Mikael Lönnborg, Karin Winroth. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 317 sidor djupgående information om ekonomi. Förlaget bakom boken är Gidlunds förlag.

Köp boken Entreprenörskap och varumärken på Studentapan och spara pengar.

Referera till Entreprenörskap och varumärken (Upplaga 1)

Harvard

Larsson, M., Lönnborg, M. & Winroth, K. (2013). Entreprenörskap och varumärken. 1:a uppl. Gidlunds förlag.

Oxford

Larsson, Mats, Lönnborg, Mikael & Winroth, Karin, Entreprenörskap och varumärken, 1 uppl. (Gidlunds förlag, 2013).

APA

Larsson, M., Lönnborg, M., & Winroth, K. (2013). Entreprenörskap och varumärken (1:a uppl.). Gidlunds förlag.

Vancouver

Larsson M, Lönnborg M, Winroth K. Entreprenörskap och varumärken. 1:a uppl. Gidlunds förlag; 2013.

Köp boken

Helt ny

199 kr