Designing Brand Identity: An Essential Guide for the Whole Branding Team, 3; Alina Wheeler; 2009
Designing Brand Identity: An Essential Guide for the Whole Branding Team, 3; Alina Wheeler; 2009

Designing Brand Identity: An Essential Guide for the Whole Branding Team, 3 Upplaga 3

av Alina Wheeler

5.0 (1)

  • Upplaga: 3e upplagan
  • Utgiven: 2009
  • ISBN: 9780470401422
  • Sidor: 310 st
  • Förlag: John Wiley & Sons
  • Format: Inbunden
  • Språk: Engelska

Om boken

Praise for previous editions of Designing Brand Identity (Wall Street Journal, Best-Seller, Spotlight 1/23/2011): "An inspiring and powerful toolkit." -The Marketer "Alina Wheeler provides a practical structure for the brand building process." -Al Ries, coauthor, Positioning "Wheeler's book offers a cogent description of how strategy and design meet in the real world among world-class companies." -Marty Neumeier, author, The Brand Gap "A valued reference book for all members of the branding team." -Communication Arts (Bookdata)

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Designing Brand Identity: An Essential Guide for the Whole Branding Team, 3 (2009)

I augusti 2009 släpptes boken Designing Brand Identity: An Essential Guide for the Whole Branding Team, 3 skriven av Alina Wheeler. Det är den 3e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 310 sidor. Förlaget bakom boken är John Wiley & Sons som har sitt säte i Hoboken.

Köp boken Designing Brand Identity: An Essential Guide for the Whole Branding Team, 3 på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Designing Brand Identity: An Essential Guide for the Whole Branding Team, 3 (Upplaga 3)

Harvard

Wheeler, A. (2009). Designing Brand Identity: An Essential Guide for the Whole Branding Team, 3. 3:e uppl. John Wiley & Sons.

Oxford

Wheeler, Alina, Designing Brand Identity: An Essential Guide for the Whole Branding Team, 3, 3 uppl. (John Wiley & Sons, 2009).

APA

Wheeler, A. (2009). Designing Brand Identity: An Essential Guide for the Whole Branding Team, 3 (3:e uppl.). John Wiley & Sons.

Vancouver

Wheeler A. Designing Brand Identity: An Essential Guide for the Whole Branding Team, 3. 3:e uppl. John Wiley & Sons; 2009.

Köp boken

239 kr

Skynda dig - Bara ett fåtal säljare kvar!