Decoding Advertisements; Judith Williamson; 2000
Decoding Advertisements; Judith Williamson; 2000

Decoding Advertisements

av Judith Williamson

4.0 (1)

  • Utgiven: 2000
  • ISBN: 9780714526157
  • Sidor: 180 st
  • Förlag: Marion Boyars Publishers Ltd
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

The author of Consuming Passions and Deadline at Dawn presents a classic text--used worldwide--revealing how advertisements sell us ourselves. Includes over 180 illustrations.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Decoding Advertisements (2000)

I oktober 2000 släpptes boken Decoding Advertisements skriven av Judith Williamson. Den är skriven på engelska och består av 180 sidor. Förlaget bakom boken är Marion Boyars Publishers Ltd.

Köp boken Decoding Advertisements på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Decoding Advertisements

Harvard

Williamson, J. (2000). Decoding Advertisements. Marion Boyars Publishers Ltd.

Oxford

Williamson, Judith, Decoding Advertisements (Marion Boyars Publishers Ltd, 2000).

APA

Williamson, J. (2000). Decoding Advertisements. Marion Boyars Publishers Ltd.

Vancouver

Williamson J. Decoding Advertisements. Marion Boyars Publishers Ltd; 2000.

Köp boken

155 kr

Skynda dig - Bara ett fåtal säljare kvar!