Culture and Agency; Margaret S Archer; 1996
Culture and Agency; Margaret S Archer; 1996

Culture and Agency Upplaga 2

av Margaret S Archer

  • Upplaga: 2a upplagan
  • Utgiven: 1996
  • ISBN: 9780521564410
  • Sidor: 384 st
  • Förlag: Cambridge University Press
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

Margaret Archer’s Culture and Agency was first published in 1988, and proved a seminal contribution to social theory and the case for the role of culture in sociological thought. Described in Sociological Review as ‘a timely and sophisticated treatment’, the book showed that the ‘problems’ of culture and agency, on the one hand, and structure and agency, on the other, could be solved using the same analytical framework. In this revised edition of Culture and Agency, Margaret Archer contextualises her argument in 1990s cultural sociology and links it explicitly to her latest book, Realist Social Theory: The Morphogenetic Approach (Cambridge University Press, 1995).

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Culture and Agency (1996)

I september 1996 släpptes boken Culture and Agency skriven av Margaret S Archer. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 384 sidor. Förlaget bakom boken är Cambridge University Press.

Köp boken Culture and Agency på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Culture and Agency (Upplaga 2)

Harvard

Archer, M. S. (1996). Culture and Agency. 2:a uppl. Cambridge University Press.

Oxford

Archer, Margaret S, Culture and Agency, 2 uppl. (Cambridge University Press, 1996).

APA

Archer, M. S. (1996). Culture and Agency (2:a uppl.). Cambridge University Press.

Vancouver

Archer MS. Culture and Agency. 2:a uppl. Cambridge University Press; 1996.

Köp boken

Helt ny

954 kr