Contenthandboken; Pontus Staunstrup; 2020
spara 31%
5+ säljare

Contenthandboken

av Pontus Staunstrup
Det här är en bok för dig som gör innehåll - text, bild, ljud, video och grafik - inom marknadsföring och kommunikation. Dess syfte är att hjälpa dig att planera och producera bättre content så du kan arbeta mer effektivt, få större genomslag och nå dina mål. Oavsett om du jobbar med innehåll för internt eller externt bruk, i ett B2B- eller B2C-företag, eller i en organisation eller myndighet, behöver du skapa content som är relevant och värdefullt för mottagaren - och då har du nytta av det som står här. Boken innehåller tre delar: Den första går igenom sånt som alltid är viktigt - planering, att arbeta tematiskt, storytelling och mycket mer. Den andra handlar om de olika formaten (text, video, ljud, bild/grafik) och hur du kan arbeta med dem. Och den tredje delen består av 50 konkreta exempel på hur du kan göra content. Pontus Staunstrup är en av Skandinaviens ledande experter på Content marketing. Han arbetar som strateg/konsult inom marknadsföring, är en av författarna till boken Content marketing för alla, och dessutom en efterfrågad föreläsare och lärare inom digital marknadsföring.
Det här är en bok för dig som gör innehåll - text, bild, ljud, video och grafik - inom marknadsföring och kommunikation. Dess syfte är att hjälpa dig att planera och producera bättre content så du kan arbeta mer effektivt, få större genomslag och nå dina mål. Oavsett om du jobbar med innehåll för internt eller externt bruk, i ett B2B- eller B2C-företag, eller i en organisation eller myndighet, behöver du skapa content som är relevant och värdefullt för mottagaren - och då har du nytta av det som står här. Boken innehåller tre delar: Den första går igenom sånt som alltid är viktigt - planering, att arbeta tematiskt, storytelling och mycket mer. Den andra handlar om de olika formaten (text, video, ljud, bild/grafik) och hur du kan arbeta med dem. Och den tredje delen består av 50 konkreta exempel på hur du kan göra content. Pontus Staunstrup är en av Skandinaviens ledande experter på Content marketing. Han arbetar som strateg/konsult inom marknadsföring, är en av författarna till boken Content marketing för alla, och dessutom en efterfrågad föreläsare och lärare inom digital marknadsföring.
Utgiven: 2020
ISBN: 9789187431043
Förlag: AP-förlaget
Format: Inbunden
Språk: Svenska
Sidor: 296 st
Det här är en bok för dig som gör innehåll - text, bild, ljud, video och grafik - inom marknadsföring och kommunikation. Dess syfte är att hjälpa dig att planera och producera bättre content så du kan arbeta mer effektivt, få större genomslag och nå dina mål. Oavsett om du jobbar med innehåll för internt eller externt bruk, i ett B2B- eller B2C-företag, eller i en organisation eller myndighet, behöver du skapa content som är relevant och värdefullt för mottagaren - och då har du nytta av det som står här. Boken innehåller tre delar: Den första går igenom sånt som alltid är viktigt - planering, att arbeta tematiskt, storytelling och mycket mer. Den andra handlar om de olika formaten (text, video, ljud, bild/grafik) och hur du kan arbeta med dem. Och den tredje delen består av 50 konkreta exempel på hur du kan göra content. Pontus Staunstrup är en av Skandinaviens ledande experter på Content marketing. Han arbetar som strateg/konsult inom marknadsföring, är en av författarna till boken Content marketing för alla, och dessutom en efterfrågad föreläsare och lärare inom digital marknadsföring.
Det här är en bok för dig som gör innehåll - text, bild, ljud, video och grafik - inom marknadsföring och kommunikation. Dess syfte är att hjälpa dig att planera och producera bättre content så du kan arbeta mer effektivt, få större genomslag och nå dina mål. Oavsett om du jobbar med innehåll för internt eller externt bruk, i ett B2B- eller B2C-företag, eller i en organisation eller myndighet, behöver du skapa content som är relevant och värdefullt för mottagaren - och då har du nytta av det som står här. Boken innehåller tre delar: Den första går igenom sånt som alltid är viktigt - planering, att arbeta tematiskt, storytelling och mycket mer. Den andra handlar om de olika formaten (text, video, ljud, bild/grafik) och hur du kan arbeta med dem. Och den tredje delen består av 50 konkreta exempel på hur du kan göra content. Pontus Staunstrup är en av Skandinaviens ledande experter på Content marketing. Han arbetar som strateg/konsult inom marknadsföring, är en av författarna till boken Content marketing för alla, och dessutom en efterfrågad föreläsare och lärare inom digital marknadsföring.
Begagnad bok
179 kr258 krSpara 79 kr (31%) mot nypris
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar
Köpskydd med Studentapan
Varje köp täcks av Studentapans köpskydd som säkerställer att boken kommer fram, att du får rätt bok och att skicket stämmer överens med beskrivning.
179 kr258 krSpara 79 kr (31%) mot nypris
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar