Consuming Music in the Digital Age; Raphal Nowak; 2015
Consuming Music in the Digital Age; Raphal Nowak; 2015

Consuming Music in the Digital Age Upplaga 1

av Raphal Nowak

5.0 (1)

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2015
  • ISBN: 9781137492555
  • Sidor: 167 st
  • Förlag: Palgrave Macmillan
  • Format: Inbunden
  • Språk: Engelska

Om boken

This book addresses the issue of music consumption in the digital era of technologies. It explores how individuals use music in the context of their everyday lives and how, in return, music acquires certain roles within everyday contexts and more broadly in their life narratives.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Consuming Music in the Digital Age (2015)

I oktober 2015 släpptes boken Consuming Music in the Digital Age skriven av Raphal Nowak. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 167 sidor. Förlaget bakom boken är Palgrave Macmillan som har sitt säte i London.

Köp boken Consuming Music in the Digital Age på Studentapan och spara uppåt 3% jämfört med lägsta nypris hos bokhandeln.

Tillhör kategorierna

Referera till Consuming Music in the Digital Age (Upplaga 1)

Harvard

Nowak, R. (2015). Consuming Music in the Digital Age. 1:a uppl. Palgrave Macmillan.

Oxford

Nowak, Raphal, Consuming Music in the Digital Age, 1 uppl. (Palgrave Macmillan, 2015).

APA

Nowak, R. (2015). Consuming Music in the Digital Age (1:a uppl.). Palgrave Macmillan.

Vancouver

Nowak R. Consuming Music in the Digital Age. 1:a uppl. Palgrave Macmillan; 2015.

Köp boken

1 085 kr
1 120 kr

Skynda dig - Bara 1 säljare kvar!