Brand Theories - - Perspectives on brands and branding; Veronika Tarnovskaya, Jon Bertilsson, Johan Anselmsson, Galina Biedenbach, Niklas Bondesson, Cecilia Cassinger, Sean Duffy, Karin M. Ekström, Marcus Gianneschi, Clara Gustafsson, Gry Høngsmark Knudsen, Marcus Klasson, Christian Koch, Peter Svensson, Sofia Ulver; 2017
Brand Theories - - Perspectives on brands and branding; Veronika Tarnovskaya, Jon Bertilsson, Johan Anselmsson, Galina Biedenbach, Niklas Bondesson, Cecilia Cassinger, Sean Duffy, Karin M. Ekström, Marcus Gianneschi, Clara Gustafsson, Gry Høngsmark Knudsen, Marcus Klasson, Christian Koch, Peter Svensson, Sofia Ulver; 2017

Brand Theories - - Perspectives on brands and branding Upplaga 1

av Veronika Tarnovskaya, Jon Bertilsson, Johan Anselmsson, Galina Biedenbach, Niklas Bondesson

5.0 (2)

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2017
  • ISBN: 9789144116242
  • Sidor: 304 st
  • Förlag: Studentlitteratur AB
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

Brand Theories offers a multifaceted understanding of brands and branding. The purpose of the book is to provide the reader with a more advanced knowledge, by treating brands and branding from three different perspectives: a brand management perspective, a consumer perspective, and a critical perspective. By allowing readers to shift perspectives, the book offers the unique opportunity to analyze and understand brand phenomena/branding practices from several angles at the same time. It thereby encourages a more reflective and nuanced approach, compared to many traditional brand management text books. Brand Theories primarily targets bachelor and master students in marketing, but would also be most interesting and useful to marketing and branding practitioners.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Brand Theories - - Perspectives on brands and branding (2017)

2017 släpptes boken Brand Theories - - Perspectives on brands and branding skriven av Veronika Tarnovskaya, Jon Bertilsson, Johan Anselmsson, Galina Biedenbach, Niklas Bondesson, Cecilia Cassinger, Sean Duffy, Karin M. Ekström, Marcus Gianneschi, Clara Gustafsson, Gry Høngsmark Knudsen, Marcus Klasson, Christian Koch, Peter Svensson, Sofia Ulver. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 304 sidor djupgående information om ekonomi. Förlaget bakom boken är Studentlitteratur AB som har sitt säte i Lund.

Köp boken Brand Theories - - Perspectives on brands and branding på Studentapan och spara uppåt 36% jämfört med lägsta nypris hos bokhandeln.

Referera till Brand Theories - - Perspectives on brands and branding (Upplaga 1)

Harvard

Tarnovskaya, V., Bertilsson, J., Anselmsson, J., Biedenbach, G., Bondesson, N., Cassinger, C., Duffy, S., Ekström, K. M., Gianneschi, M., Gustafsson, C., Knudsen, G. H., Klasson, M., Koch, C., Svensson, P. & Ulver, S. (2017). Brand Theories - - Perspectives on brands and branding. 1:a uppl. Studentlitteratur AB.

Oxford

Tarnovskaya, Veronika, Bertilsson, Jon, Anselmsson, Johan, Biedenbach, Galina, Bondesson, Niklas, Cassinger, Cecilia, Duffy, Sean, Ekström, Karin M., Gianneschi, Marcus, Gustafsson, Clara, Knudsen, Gry Høngsmark, Klasson, Marcus, Koch, Christian, Svensson, Peter & Ulver, Sofia, Brand Theories - - Perspectives on brands and branding, 1 uppl. (Studentlitteratur AB, 2017).

APA

Tarnovskaya, V., Bertilsson, J., Anselmsson, J., Biedenbach, G., Bondesson, N., Cassinger, C., Duffy, S., Ekström, K. M., Gianneschi, M., Gustafsson, C., Knudsen, G. H., Klasson, M., Koch, C., Svensson, P., & Ulver, S. (2017). Brand Theories - - Perspectives on brands and branding (1:a uppl.). Studentlitteratur AB.

Vancouver

Tarnovskaya V, Bertilsson J, Anselmsson J, Biedenbach G, Bondesson N, Cassinger C, m.fl. Brand Theories - - Perspectives on brands and branding. 1:a uppl. Studentlitteratur AB; 2017.

Köp boken

249 kr
390 kr

Skynda dig - Bara ett fåtal säljare kvar!