Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker
2017 släpptes boken Brand Theories - - Perspectives on brands and branding skriven av Veronika Tarnovskaya, Jon Bertilsson, Johan Anselmsson, Galina Biedenbach, Niklas Bondesson, Cecilia Cassinger, Sean Duffy, Karin M. Ekström, Marcus Gianneschi, Clara Gustafsson, Gry Høngsmark Knudsen, Marcus Klasson, Christian Koch, Peter Svensson, Sofia Ulver. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 304 sidor djupgående information om ekonomi. Förlaget bakom boken är Studentlitteratur AB som har sitt säte i Lund.
Köp boken Brand Theories - - Perspectives on brands and branding på Studentapan och spara uppåt 36% jämfört med lägsta nypris hos bokhandeln.
Harvard
Oxford
APA
Vancouver
Baserat på 2 recensioner från verifierade användare
5.0 (2)
2 recensioner
Laura
Landskrona
Bra och användbar
Moen
Limhamn
Written by my university lecturers, this book is brilliant at highlighting core brand theories and concepts.