Basics Graphic Design 03: Idea Generation; Leonard Neil, Gavin Ambrose; 2012
Basics Graphic Design 03: Idea Generation; Leonard Neil, Gavin Ambrose; 2012

Basics Graphic Design 03: Idea Generation

av Leonard Neil, Gavin Ambrose

  • Utgiven: 2012
  • ISBN: 9782940411818
  • Sidor: 200 st
  • Förlag: AVA Publishing SA
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

Successful visual outcomes can only be arrived at through the generation of great ideas, driven by research that will ultimately provide the designer with a range of potential design solutions. Basics Graphic Design 03: Idea Generation explores the different ways in which the designer can generate ideas. Consideration is given to audience, context and materials as well as to the many levels of idea generation, from the macro to the micro, from brainstorming to more focused, selective and strategic systems.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Basics Graphic Design 03: Idea Generation (2012)

I december 2012 släpptes boken Basics Graphic Design 03: Idea Generation skriven av Leonard Neil, Gavin Ambrose. Den är skriven på engelska och består av 200 sidor. Förlaget bakom boken är AVA Publishing SA.

Köp boken Basics Graphic Design 03: Idea Generation på Studentapan och spara pengar.

Referera till Basics Graphic Design 03: Idea Generation

Harvard

Neil, L. & Ambrose, G. (2012). Basics Graphic Design 03: Idea Generation. AVA Publishing SA.

Oxford

Neil, Leonard & Ambrose, Gavin, Basics Graphic Design 03: Idea Generation (AVA Publishing SA, 2012).

APA

Neil, L., & Ambrose, G. (2012). Basics Graphic Design 03: Idea Generation. AVA Publishing SA.

Vancouver

Neil L, Ambrose G. Basics Graphic Design 03: Idea Generation. AVA Publishing SA; 2012.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.