Bang for the buck : kommunikation som skapar resultat; Erik Modig; 2017
Bang for the buck : kommunikation som skapar resultat; Erik Modig; 2017

Bang for the buck : kommunikation som skapar resultat Upplaga 1

av Erik Modig

5.0 (2)

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2017
  • ISBN: 9789187791277
  • Sidor: 192 st
  • Förlag: Rheologica Publishing
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

Baksidestext: Många hävdar att gammelmedias tid är förbi och att digitala kanaler är framtiden. Är det så? Svaret finns i förståelsen om vilka marknadsföringsinvesteringar det är som ger mest effekt. Frågan är hur vi jämför sälj med varumärkesbyggande utan att jämföra äpplen och päron. I Bang for the buck får läsaren en guidning i det som alltid kommer att vara gemensamt för alla kanaler kundens hjärna. Det är först när alla mätvärden kan bilda en helhet som de kan jämföras och ge oss insikter om vad varje enskilt varumärke bör satsa på. Författaren Erik Modig presenterar i boken sin modell Påverkansmatrisen, som är ett verktyg för ledning, kommunikations-, marknads- och säljavdelningar för att kunna länka samman och optimera det dagliga arbetet. Kriget mellan hur vi förklarar och mäter effekten av marknadsföring har bara börjat. Bang for the buck och Påverkansmatrisen erbjuder ett verktyg för att förstå, utnyttja och vinna detta krig. Kolla in på www.bangforthebuck.com Omdömen om boken: "Jag har läst boken och bara älskar den, ääälskar! Har läst den två ggr och stressar vår VD att läsa den nu. Den känns självklar och heltäckande på ett sätt jag inte har hittat tidigare i litteraturen." "Boken är precis det jag letat efter, en smart (och snygg) överblick för att få uppslag till struktur, nya insikter och input!"

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Bang for the buck : kommunikation som skapar resultat (2017)

I september 2017 släpptes boken Bang for the buck : kommunikation som skapar resultat skriven av Erik Modig. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 192 sidor djupgående information om ledarskap. Förlaget bakom boken är Rheologica Publishing.

Köp boken Bang for the buck : kommunikation som skapar resultat på Studentapan och spara uppåt 33% jämfört med lägsta nypris hos bokhandeln.

Tillhör kategorierna

Referera till Bang for the buck : kommunikation som skapar resultat (Upplaga 1)

Harvard

Modig, E. (2017). Bang for the buck : kommunikation som skapar resultat. 1:a uppl. Rheologica Publishing.

Oxford

Modig, Erik, Bang for the buck : kommunikation som skapar resultat, 1 uppl. (Rheologica Publishing, 2017).

APA

Modig, E. (2017). Bang for the buck : kommunikation som skapar resultat (1:a uppl.). Rheologica Publishing.

Vancouver

Modig E. Bang for the buck : kommunikation som skapar resultat. 1:a uppl. Rheologica Publishing; 2017.

Köp boken

159 kr
236 kr