Erik Modig

Här hittar du böcker skrivna av författaren Erik Modig.
Marknadsföring och påverkan på konsumenten; Magnus Söderlund, Patric Andersson, Hanna Berg, Angelica Blom, Johanna Gummerus, John Karsberg, Hannele Kauppinen-Räisänen, Fredrik Lange, Annika Lindström, Gustav Medberg, Erik Modig, Håkan Nilsson, Sara Rosengren, Sofie Sagfossen, Stefan Szugalski, Catharina Von Koskull, Nina Åkestam; 2014
5+ säljare
av Magnus Söderlund, Patric Andersson, Hanna Berg m.fl. (2014)
275 kr
Bang for the buck : kommunikation som skapar resultat; Erik Modig; 2017
-33%
5+ säljare
av Erik Modig (2017)
159 kr
Nypris: 236 kr
Värdet av konst ? för människa, näringsliv och samhälle; Karolina Modig, Erik Modig; 2013
-5%
3 säljare
av Karolina Modig, Erik Modig (2013)
66 kr
Nypris: 69 kr
Bang for the buck : the science of creating effective marketing; Martin Söndergaard, Erik Modig; 2022
-5%
0
endast ny
av Martin Söndergaard, Erik Modig (2022)
85 kr
Ord. pris: 89 kr