Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker
I november 2014 släpptes boken Marknadsföring och påverkan på konsumenten skriven av Magnus Söderlund, Patric Andersson, Hanna Berg, Angelica Blom, Johanna Gummerus, John Karsberg, Hannele Kauppinen-Räisänen, Fredrik Lange, Annika Lindström, Gustav Medberg, Erik Modig, Håkan Nilsson, Sara Rosengren, Sofie Sagfossen, Stefan Szugalski, Catharina Von Koskull, Nina Åkestam. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 320 sidor djupgående information om ekonomi. Förlaget bakom boken är Studentlitteratur AB som har sitt säte i Lund.
Köp boken Marknadsföring och påverkan på konsumenten på Studentapan och spara pengar.
Harvard
Oxford
APA
Vancouver
Baserat på 2 recensioner från verifierade användare
4.5 (2)
2 recensioner
Michaela
Västerås
Boken gör det enkelt att förstå hur vi påverkas av marknadsföring
Matilda
Täby
Väldigt intressant och bra innehåll för vem som helst att få mer koll på!