Understanding Advertising Creativity: How Perceptions of Creativity Influence Advertising Effectiveness; Erik Modig; 2012
Understanding Advertising Creativity: How Perceptions of Creativity Influence Advertising Effectiveness; Erik Modig; 2012

Understanding Advertising Creativity: How Perceptions of Creativity Influence Advertising Effectiveness

av Erik Modig

  • Utgiven: 2012
  • ISBN: 9789172588721
  • Sidor: 459 st
  • Förlag: Stockholm School of Economics
  • Språk: Engelska

Om boken

Diss. Stockholm : Handelshögskolan i Stockholm, 2012 Sammanfattning jämte 5 uppsatser NB: Spikblad saknas

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Understanding Advertising Creativity: How Perceptions of Creativity Influence Advertising Effectiveness (2012)

2012 släpptes boken Understanding Advertising Creativity: How Perceptions of Creativity Influence Advertising Effectiveness skriven av Erik Modig. Den är skriven på engelska och består av 459 sidor. Förlaget bakom boken är Stockholm School of Economics.

Köp boken Understanding Advertising Creativity: How Perceptions of Creativity Influence Advertising Effectiveness på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Understanding Advertising Creativity: How Perceptions of Creativity Influence Advertising Effectiveness

Harvard

Modig, E. (2012). Understanding Advertising Creativity: How Perceptions of Creativity Influence Advertising Effectiveness. Stockholm School of Economics.

Oxford

Modig, Erik, Understanding Advertising Creativity: How Perceptions of Creativity Influence Advertising Effectiveness (Stockholm School of Economics, 2012).

APA

Modig, E. (2012). Understanding Advertising Creativity: How Perceptions of Creativity Influence Advertising Effectiveness. Stockholm School of Economics.

Vancouver

Modig E. Understanding Advertising Creativity: How Perceptions of Creativity Influence Advertising Effectiveness. Stockholm School of Economics; 2012.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.