Att bli bättre lärare: hur undervisningsinnehållets behandling blir till samtalsämne lärare emellanUtgåva 21 av Doktorsavhandlingar i pedagogiskt arbete, ISSN 1650-8858Utgåva 12 av Doktorsavhandlingar inom den Nationella Forskarskolan i Pedagogiskt Arbete, ISSN 1653-6894Utgåva 11 av Skrifter utgivna vid högskolan Kristianstad, ISSN 1404-9066; Laila Gustavsson; 2008
Att bli bättre lärare: hur undervisningsinnehållets behandling blir till samtalsämne lärare emellanUtgåva 21 av Doktorsavhandlingar i pedagogiskt arbete, ISSN 1650-8858Utgåva 12 av Doktorsavhandlingar inom den Nationella Forskarskolan i Pedagogiskt Arbete, ISSN 1653-6894Utgåva 11 av Skrifter utgivna vid högskolan Kristianstad, ISSN 1404-9066; Laila Gustavsson; 2008

Att bli bättre lärare: hur undervisningsinnehållets behandling blir till samtalsämne lärare emellanUtgåva 21 av Doktorsavhandlingar i pedagogiskt arbete, ISSN 1650-8858Utgåva 12 av Doktorsavhandlingar inom den Nationella Forskarskolan i Pedagogiskt Arbete, ISSN 1653-6894Utgåva 11 av Skrifter utgivna vid högskolan Kristianstad, ISSN 1404-9066

av Laila Gustavsson

  • Utgiven: 2008
  • ISBN: 9789172645271
  • Sidor: 190 st
  • Förlag: Umeå universitet
  • Språk: Svenska

Om boken

Diss. Umeå : Umeå universitet, 2008

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Att bli bättre lärare: hur undervisningsinnehållets behandling blir till samtalsämne lärare emellanUtgåva 21 av Doktorsavhandlingar i pedagogiskt arbete, ISSN 1650-8858Utgåva 12 av Doktorsavhandlingar inom den Nationella Forskarskolan i Pedagogiskt Arbete, ISSN 1653-6894Utgåva 11 av Skrifter utgivna vid högskolan Kristianstad, ISSN 1404-9066 (2008)

2008 släpptes boken Att bli bättre lärare: hur undervisningsinnehållets behandling blir till samtalsämne lärare emellanUtgåva 21 av Doktorsavhandlingar i pedagogiskt arbete, ISSN 1650-8858Utgåva 12 av Doktorsavhandlingar inom den Nationella Forskarskolan i Pedagogiskt Arbete, ISSN 1653-6894Utgåva 11 av Skrifter utgivna vid högskolan Kristianstad, ISSN 1404-9066 skriven av Laila Gustavsson. Den är skriven på svenska och består av 190 sidor. Förlaget bakom boken är Umeå universitet.

Köp boken Att bli bättre lärare: hur undervisningsinnehållets behandling blir till samtalsämne lärare emellanUtgåva 21 av Doktorsavhandlingar i pedagogiskt arbete, ISSN 1650-8858Utgåva 12 av Doktorsavhandlingar inom den Nationella Forskarskolan i Pedagogiskt Arbete, ISSN 1653-6894Utgåva 11 av Skrifter utgivna vid högskolan Kristianstad, ISSN 1404-9066 på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Att bli bättre lärare: hur undervisningsinnehållets behandling blir till samtalsämne lärare emellanUtgåva 21 av Doktorsavhandlingar i pedagogiskt arbete, ISSN 1650-8858Utgåva 12 av Doktorsavhandlingar inom den Nationella Forskarskolan i Pedagogiskt Arbete, ISSN 1653-6894Utgåva 11 av Skrifter utgivna vid högskolan Kristianstad, ISSN 1404-9066

Harvard

Gustavsson, L. (2008). Att bli bättre lärare: hur undervisningsinnehållets behandling blir till samtalsämne lärare emellanUtgåva 21 av Doktorsavhandlingar i pedagogiskt arbete, ISSN 1650-8858Utgåva 12 av Doktorsavhandlingar inom den Nationella Forskarskolan i Pedagogiskt Arbete, ISSN 1653-6894Utgåva 11 av Skrifter utgivna vid högskolan Kristianstad, ISSN 1404-9066. Umeå universitet.

Oxford

Gustavsson, Laila, Att bli bättre lärare: hur undervisningsinnehållets behandling blir till samtalsämne lärare emellanUtgåva 21 av Doktorsavhandlingar i pedagogiskt arbete, ISSN 1650-8858Utgåva 12 av Doktorsavhandlingar inom den Nationella Forskarskolan i Pedagogiskt Arbete, ISSN 1653-6894Utgåva 11 av Skrifter utgivna vid högskolan Kristianstad, ISSN 1404-9066 (Umeå universitet, 2008).

APA

Gustavsson, L. (2008). Att bli bättre lärare: hur undervisningsinnehållets behandling blir till samtalsämne lärare emellanUtgåva 21 av Doktorsavhandlingar i pedagogiskt arbete, ISSN 1650-8858Utgåva 12 av Doktorsavhandlingar inom den Nationella Forskarskolan i Pedagogiskt Arbete, ISSN 1653-6894Utgåva 11 av Skrifter utgivna vid högskolan Kristianstad, ISSN 1404-9066. Umeå universitet.

Vancouver

Gustavsson L. Att bli bättre lärare: hur undervisningsinnehållets behandling blir till samtalsämne lärare emellanUtgåva 21 av Doktorsavhandlingar i pedagogiskt arbete, ISSN 1650-8858Utgåva 12 av Doktorsavhandlingar inom den Nationella Forskarskolan i Pedagogiskt Arbete, ISSN 1653-6894Utgåva 11 av Skrifter utgivna vid högskolan Kristianstad, ISSN 1404-9066. Umeå universitet; 2008.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.