Att bemöta elevers olika förutsättningar och behov : handbok för lärare och studerande = [Responding to student diversity : teachers handbook; Gun-Marie Wetso, Paul A. Bartolo, Socrates Programme. Comenius 2.1 Project, Högskolan Dalarna, Högskolan i Falun/Borlänge
(tidigare namn), Högskolan i Falun/Borlänge; 2007
Att bemöta elevers olika förutsättningar och behov : handbok för lärare och studerande = [Responding to student diversity : teachers handbook; Gun-Marie Wetso, Paul A. Bartolo, Socrates Programme. Comenius 2.1 Project, Högskolan Dalarna, Högskolan i Falun/Borlänge
(tidigare namn), Högskolan i Falun/Borlänge; 2007

Att bemöta elevers olika förutsättningar och behov : handbok för lärare och studerande = [Responding to student diversity : teachers handbook

av Gun-Marie Wetso, Paul A. Bartolo, Socrates Programme. Comenius 2.1 Project, Högskolan Dalarna, Högskolan i Falun/Borlänge (tidigare namn)

  • Utgiven: 2007
  • ISBN: 9789189020610
  • Sidor: 246 st
  • Förlag: Högskolan Dalarna
  • Språk: Svenska

Om boken

2007 släpptes boken Att bemöta elevers olika förutsättningar och behov : handbok för lärare och studerande = [Responding to student diversity : teachers handbook skriven av Gun-Marie Wetso, Paul A. Bartolo, Socrates Programme. Comenius 2.1 Project, Högskolan Dalarna, Högskolan i Falun/Borlänge (tidigare namn), Högskolan i Falun/Borlänge. Den är skriven på svenska och består av 246 sidor. Förlaget bakom boken är Högskolan Dalarna.

Köp boken Att bemöta elevers olika förutsättningar och behov : handbok för lärare och studerande = [Responding to student diversity : teachers handbook på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Tillhör kategorierna

Referera till Att bemöta elevers olika förutsättningar och behov : handbok för lärare och studerande = [Responding to student diversity : teachers handbook

Harvard

Wetso, G.-M., Bartolo, P. A., Project, S. Programme. C. 2. 1, Dalarna, H., namn), H. i Falun/Borlänge (tidigare & Falun/Borlänge, H. i (2007). Att bemöta elevers olika förutsättningar och behov : handbok för lärare och studerande = [Responding to student diversity : teachers handbook. Högskolan Dalarna.

Oxford

Wetso, Gun-Marie, Bartolo, Paul A., Project, Socrates Programme. Comenius 2.1, Dalarna, Högskolan, namn), Högskolan i Falun/Borlänge (tidigare & Falun/Borlänge, Högskolan i, Att bemöta elevers olika förutsättningar och behov : handbok för lärare och studerande = [Responding to student diversity : teachers handbook (Högskolan Dalarna, 2007).

APA

Wetso, G.-M., Bartolo, P. A., Project, S. Programme. C. 2. 1, Dalarna, H., namn), H. i Falun/Borlänge (tidigare, & Falun/Borlänge, H. i. (2007). Att bemöta elevers olika förutsättningar och behov : handbok för lärare och studerande = [Responding to student diversity : teachers handbook. Högskolan Dalarna.

Vancouver

1.
Wetso GM, Bartolo PA, Project SProgrammeC 2. 1, Dalarna H, namn) H i Falun/Borlänge (tidigare, Falun/Borlänge H i. Att bemöta elevers olika förutsättningar och behov : handbok för lärare och studerande = [Responding to student diversity : teachers handbook. Högskolan Dalarna; 2007.

Köp boken

179 kr

Skynda dig - Bara ett fåtal säljare kvar!