AI for Games; Ian Millington; 2020
AI for Games; Ian Millington; 2020

AI for Games Upplaga 3

av Ian Millington

  • Upplaga: 3e upplagan
  • Utgiven: 2020
  • ISBN: 9780367670566
  • Sidor: 1030 st
  • Förlag: CRC Press
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

AI is an integral part of every video game. This book helps professionals keep up with the constantly evolving technological advances in the fast growing game industry and equips students with up-to-date information they need to jumpstart their careers. This revised and updated Third Edition includes new techniques, algorithms, data structures and representations needed to create powerful AI in games. Key FeaturesA comprehensive professional tutorial and reference to implement true AI in gamesIncludes new exercises so readers can test their comprehension and understanding of the concepts and practices presentedRevised and updated to cover new techniques and advances in AIWalks the reader through the entire game AI development process

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om AI for Games (2020)

I december 2020 släpptes boken AI for Games skriven av Ian Millington. Det är den 3e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 1030 sidor. Förlaget bakom boken är CRC Press.

Köp boken AI for Games på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till AI for Games (Upplaga 3)

Harvard

Millington, I. (2020). AI for Games. 3:e uppl. CRC Press.

Oxford

Millington, Ian, AI for Games, 3 uppl. (CRC Press, 2020).

APA

Millington, I. (2020). AI for Games (3:e uppl.). CRC Press.

Vancouver

Millington I. AI for Games. 3:e uppl. CRC Press; 2020.

Köp boken

Helt ny

577 kr