Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker
I juli 2008 släpptes boken Visuell retorik - Bilden i reklam, nyheter och livsstilsmedia skriven av Anders Carlsson, Thomas Koppfeldt. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 192 sidor. Förlaget bakom boken är Liber som har sitt säte i Solna.
Köp boken Visuell retorik - Bilden i reklam, nyheter och livsstilsmedia på Studentapan och spara pengar.
Harvard
Oxford
APA
Vancouver
Baserat på 4 recensioner från verifierade användare
4.5 (4)
4 recensioner
Josephine
Hägersten
Boken 'Visuell retorik - Bilden i reklam, nyheter och livsstilsmedia' erbjuder en lättläst och lättförståelig guide till att förstå visuell retorik och dess användning i olika sammanhang såsom reklam, nyheter och livsstilsmedia. Genom konkreta exempel och
Josefine
Växjö
Bra användbar bok!
Tove
Åre
bra, mycket kvalitativ text och skrivit
Heidi
Huddinge
Grafiskt snygg bok med bra upplägg för undervisning på högstadiet / gymnasiet