Var bra : hur du lyckas i den digitala ekonomin; Martin Deinoff; 2012
Var bra : hur du lyckas i den digitala ekonomin; Martin Deinoff; 2012

Var bra : hur du lyckas i den digitala ekonomin Upplaga 1

av Martin Deinoff

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2012
  • ISBN: 9789147098392
  • Sidor: 266 st
  • Förlag: Liber
  • Format: Inbunden
  • Språk: Svenska

Om boken

Välkommen till den nya affärslogiken! Den digitala tekniken har på kort tid förändrat spelreglerna för framgångsrik marknadsföring och produktutveckling. Den nya världens konsumenter – uppkopplade, informerade och krävande– ställer nya krav. Den nya världens företag – flexibla, öppna och snabbrörliga – skapar en helt ny konkurrenssituation. Dessutom måste alla företag lära sig att leva i ständig förändring – produkter och affärsmodeller som fungerade igår kan snabbt bli en återvändsgränd. Läs mer VAR BRA! är en bok för dig som vägrar att bli omsprungen, som vill lyfta blicken och utmana det gamla, för dig som är beredd att anamma förändringen och dra nytta av det nya. Den ger inblick i teorier och förhållningssätt som behövs för att förstå den digitala utvecklingen. Den beskriver vägen till framgångsrik marknadsföring och produktutveckling i det nya affärslandskapet. Och den visar att kunderna kommer att belöna de företag som förmår leverera äkta värde – vara bra! Sagt om boken ”Äntligen skriver han boken! Tänker jag och alla som fått äran att höra Martins föredrag, arbetat med honom som strategirådgivare och fått lära sig saker som förändrat bilden av framtiden för evigt. Martins bok försöker inte vara bra, den är bra!” – Ola Ahlvarsson, serieentreprenör, grundare SIME och teknologijurymedlem i World Economic Forum ”Det är mycket ovanligt med böcker som vilar på kombinationen av djup praktisk erfarenhet och solid analytisk grund. Det här är dock just en sådan bok. Jag vet att den speglar Martins person.” – Ass. professor Henrik Blomgren, doktor i Industriell Ekonomi, KTH Om författarna Martin Deinoff är, civ.ing. i industriell ekonomi, visionär och rådgivare inom digital kommunikation och affärsutveckling. Med en bakgrund som entreprenör och sedermera från Spray och Razorfish arbetar han nu som Senior Vice President med ansvar för marknadsföring och affärsutveckling på Creuna AB, Nordens största digitala byrå, där han varit med från starten 2002. Martin är en efterfrågad talare/föreläsare både i Sverige och internationellt. Ta gärna del av bokens digitala stöd som du hittar på www.martindeinoff.com

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Var bra : hur du lyckas i den digitala ekonomin (2012)

I maj 2012 släpptes boken Var bra : hur du lyckas i den digitala ekonomin skriven av Martin Deinoff. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 266 sidor djupgående information om ekonomi. Förlaget bakom boken är Liber som har sitt säte i Solna.

Köp boken Var bra : hur du lyckas i den digitala ekonomin på Studentapan och spara pengar.

Referera till Var bra : hur du lyckas i den digitala ekonomin (Upplaga 1)

Harvard

Deinoff, M. (2012). Var bra : hur du lyckas i den digitala ekonomin. 1:a uppl. Liber.

Oxford

Deinoff, Martin, Var bra : hur du lyckas i den digitala ekonomin, 1 uppl. (Liber, 2012).

APA

Deinoff, M. (2012). Var bra : hur du lyckas i den digitala ekonomin (1:a uppl.). Liber.

Vancouver

Deinoff M. Var bra : hur du lyckas i den digitala ekonomin. 1:a uppl. Liber; 2012.

Köp boken

119 kr