Styrning som stöttning : en etnografisk fallstudie om en högstadielärares didaktiska ledarskap som stödstruktur för språk- och kunskapsutveckling; Hanna Simola; 2019
Styrning som stöttning : en etnografisk fallstudie om en högstadielärares didaktiska ledarskap som stödstruktur för språk- och kunskapsutveckling; Hanna Simola; 2019

Styrning som stöttning : en etnografisk fallstudie om en högstadielärares didaktiska ledarskap som stödstruktur för språk- och kunskapsutveckling

av Hanna Simola

  • Utgiven: 2019
  • ISBN: 9789174854374
  • Förlag: Akademin för utbildning, kultur och kommunikation
  • Språk: Svenska

Om boken

2019 släpptes boken Styrning som stöttning : en etnografisk fallstudie om en högstadielärares didaktiska ledarskap som stödstruktur för språk- och kunskapsutveckling skriven av Hanna Simola. Den är skriven på svenska. Förlaget bakom boken är Akademin för utbildning, kultur och kommunikation.

Köp boken Styrning som stöttning : en etnografisk fallstudie om en högstadielärares didaktiska ledarskap som stödstruktur för språk- och kunskapsutveckling på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Referera till Styrning som stöttning : en etnografisk fallstudie om en högstadielärares didaktiska ledarskap som stödstruktur för språk- och kunskapsutveckling

Harvard

Simola, H. (2019). Styrning som stöttning : en etnografisk fallstudie om en högstadielärares didaktiska ledarskap som stödstruktur för språk- och kunskapsutveckling. Akademin för utbildning, kultur och kommunikation.

Oxford

Simola, Hanna, Styrning som stöttning : en etnografisk fallstudie om en högstadielärares didaktiska ledarskap som stödstruktur för språk- och kunskapsutveckling (Akademin för utbildning, kultur och kommunikation, 2019).

APA

Simola, H. (2019). Styrning som stöttning : en etnografisk fallstudie om en högstadielärares didaktiska ledarskap som stödstruktur för språk- och kunskapsutveckling. Akademin för utbildning, kultur och kommunikation.

Vancouver

Simola H. Styrning som stöttning : en etnografisk fallstudie om en högstadielärares didaktiska ledarskap som stödstruktur för språk- och kunskapsutveckling. Akademin för utbildning, kultur och kommunikation; 2019.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.