Strategic Marketing Problems; Roger A. Kerin, Robert A. Peterson; 2006
Strategic Marketing Problems; Roger A. Kerin, Robert A. Peterson; 2006

Strategic Marketing Problems Upplaga 11

av Roger A. Kerin, Robert A. Peterson

  • Upplaga: 11e upplagan
  • Utgiven: 2006
  • ISBN: 9780131871526
  • Sidor: 736 st
  • Förlag: Pearson
  • Format: Inbunden
  • Språk: Engelska

Om boken

This best-selling book is dedicated to the development of decision-making skills in marketing. It introduces concepts and tools useful in structuring and solving marketing problems, while extensive case studies provide an opportunity for those concepts and tools to be employed in practice. Consisting of 10 chapters and 44 cases that feature contemporary marketing perspectives and practices, this book covers the topics of marketing management: its foundations; financial aspects; decision-making and case analysis; opportunity analysis, market segmentation, and market targeting; product and service strategy and brand management; integrated marketing communication strategy and management; pricing strategy and management; the control process; and comprehensive marketing programs. For marketing executives and professionals.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Strategic Marketing Problems (2006)

I september 2006 släpptes boken Strategic Marketing Problems skriven av Roger A. Kerin, Robert A. Peterson. Det är den 11e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 736 sidor. Förlaget bakom boken är Pearson som har sitt säte i London.

Köp boken Strategic Marketing Problems på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Strategic Marketing Problems (Upplaga 11)

Harvard

Kerin, R. A. & Peterson, R. A. (2006). Strategic Marketing Problems. 11:e uppl. Pearson.

Oxford

Kerin, Roger A. & Peterson, Robert A., Strategic Marketing Problems, 11 uppl. (Pearson, 2006).

APA

Kerin, R. A., & Peterson, R. A. (2006). Strategic Marketing Problems (11:e uppl.). Pearson.

Vancouver

Kerin RA, Peterson RA. Strategic Marketing Problems. 11:e uppl. Pearson; 2006.

Köp boken

1 069 kr

Skynda dig - Bara 1 säljare kvar!