Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker
2006 släpptes boken Storytelling : marknadsföring i upplevelseindustrin skriven av Lena Mossberg, Erik Nissen Johansen. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 183 sidor djupgående information om ekonomi. Förlaget bakom boken är Studentlitteratur AB som har sitt säte i Lund.
Köp boken Storytelling : marknadsföring i upplevelseindustrin på Studentapan och spara pengar.
Harvard
Oxford
APA
Vancouver
Baserat på 2 recensioner från verifierade användare
3.5 (2)
2 recensioner
Eleonora
Stenstorp
Intressant om man arbetar inom restaurang och hotell branschen. Mycket spännande exempel på faktiska fall som man lyckats och misslyckats med gällande reklam och storytelling.
Elina
Gävle
Väldigt bra introduktion till storytelling som marknadsföringsmetod. Användbar inte bara inom just upplevelseindustrin utan också i allmänhet