Social Media; Fuchs Christian; 2013
Social Media; Fuchs Christian; 2013

Social Media Upplaga 1

av Fuchs Christian

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2013
  • ISBN: 9781446257302
  • Sidor: 304 st
  • Förlag: SAGE Publications Ltd
  • Format: Inbunden
  • Språk: Engelska

Om boken

Now more than ever, we need to understand social media - the good as well as the bad. We need critical knowledge that helps us to navigate the controversies and contradictions of this complex digital media landscape. Only then can we make informed judgements about what's happening in our media world, and why. Showing the reader how to ask the right kinds of questions about social media, Christian Fuchs takes us on a journey across social media, delving deep into case studies on Google, Facebook, Twitter, WikiLeaks and Wikipedia. The result lays bare the structures and power relations at the heart of our media landscape. This book is the essential, critical guide for all students of media studies and sociology. Readers will never look at social media the same way again.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Social Media (2013)

I december 2013 släpptes boken Social Media skriven av Fuchs Christian. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 304 sidor. Förlaget bakom boken är SAGE Publications Ltd.

Köp boken Social Media på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Social Media (Upplaga 1)

Harvard

Christian, F. (2013). Social Media. 1:a uppl. SAGE Publications Ltd.

Oxford

Christian, Fuchs, Social Media, 1 uppl. (SAGE Publications Ltd, 2013).

APA

Christian, F. (2013). Social Media (1:a uppl.). SAGE Publications Ltd.

Vancouver

Christian F. Social Media. 1:a uppl. SAGE Publications Ltd; 2013.

Köp boken

499 kr

Skynda dig - Bara 1 säljare kvar!