Service och bemötande; Camilla Olsson; 2012
Service och bemötande; Camilla Olsson; 2012

Service och bemötande Upplaga 1

av Camilla Olsson

4.6 (8)

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2012
  • ISBN: 9789197604666
  • Sidor: 112 st
  • Förlag: Gästakademien / UHR
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

Boken tar upp viktiga frågor som hantering av missnöjda gäster

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Service och bemötande (2012)

I augusti 2012 släpptes boken Service och bemötande skriven av Camilla Olsson. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 112 sidor djupgående information om ekonomi. Förlaget bakom boken är Gästakademien / UHR.

Köp boken Service och bemötande på Studentapan och spara pengar.

Referera till Service och bemötande (Upplaga 1)

Harvard

Olsson, C. (2012). Service och bemötande. 1:a uppl. Gästakademien / UHR.

Oxford

Olsson, Camilla, Service och bemötande, 1 uppl. (Gästakademien / UHR, 2012).

APA

Olsson, C. (2012). Service och bemötande (1:a uppl.). Gästakademien / UHR.

Vancouver

Olsson C. Service och bemötande. 1:a uppl. Gästakademien / UHR; 2012.

Köp boken

285 kr