Service och bemötande; Camilla Olsson; 2012
5+ säljare

Service och bemötande Upplaga 1

av Camilla Olsson
Boken tar upp viktiga frågor som hantering av missnöjda gäster
Boken tar upp viktiga frågor som hantering av missnöjda gäster
Upplaga: 1a upplagan
Utgiven: 2012
ISBN: 9789197604666
Förlag: Gästakademien / UHR
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 112 st
Boken tar upp viktiga frågor som hantering av missnöjda gäster
Boken tar upp viktiga frågor som hantering av missnöjda gäster
Begagnad bok
285 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar
Köpskydd med Studentapan
Varje köp täcks av Studentapans köpskydd som säkerställer att boken kommer fram, att du får rätt bok och att skicket stämmer överens med beskrivning.
285 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar