Service och bemötande; Camilla Olsson; 2012
Service och bemötande; Camilla Olsson; 2012

Service och bemötandeUpplaga 1

av Camilla Olsson

4.6 (8)

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2012
  • ISBN: 9789197604666
  • Sidor: 112 st
  • Förlag: Gästakademien / UHR
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

Boken tar upp viktiga frågor som hantering av missnöjda gäster

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Service och bemötande (2012)

I augusti 2012 släpptes boken Service och bemötande skriven av Camilla Olsson. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 112 sidor djupgående information om ekonomi. Förlaget bakom boken är Gästakademien / UHR.

Köp boken Service och bemötande på Studentapan och spara pengar.

Referera till Service och bemötande (Upplaga 1)

Harvard

Olsson, C. (2012). Service och bemötande. 1:a uppl. Gästakademien / UHR.

Oxford

Olsson, Camilla, Service och bemötande, 1 uppl. (Gästakademien / UHR, 2012).

APA

Olsson, C. (2012). Service och bemötande (1:a uppl.). Gästakademien / UHR.

Vancouver

Olsson C. Service och bemötande. 1:a uppl. Gästakademien / UHR; 2012.

Bokens omdöme

4.6 (8)

Baserat på 8 recensioner från verifierade användare

5
62%
4
38%
3
0%
2
0%
1
0%

Bokens omdöme

4.6 (8)

8 recensioner

  • Saga

    Hässelby

    6 månader sedan

    Toppenbra bok med lättsmält och tydlig information som man kommer ha bra användning för även efter man pluggat!

  • S

    Sofia

    Gemla

    8 månader sedan

    Bra bok med bra information.

  • Jennifer

    Trollhättan

    1 år sedan

    Intressant bok som man kan ta lärdom av i fler sammanhang än den ger exempel på. Ger en bra inblick i service-yrken.

  • J

    Jane

    Järfälla

    1 år sedan

    Lärorikt ,mycket intressant, toppen

  • Rima

    Bålsta

    1 år sedan

    Väldigt givande och jättebra läromedel

  • Marie

    Finspång

    2 år sedan

    Enkel och bra bok