Service Management and Marketing: Managing the Service Profit Logic; Christian Grönroos; 2015
Service Management and Marketing: Managing the Service Profit Logic; Christian Grönroos; 2015

Service Management and Marketing: Managing the Service Profit LogicUpplaga 4

av Christian Grönroos

  • Upplaga: 4e upplagan
  • Utgiven: 2015
  • ISBN: 9781119159865
  • Sidor: 522 st
  • Förlag: Wiley
  • Språk: Engelska

Om boken

2015 släpptes boken Service Management and Marketing: Managing the Service Profit Logic skriven av Christian Grönroos. Det är den 4e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 522 sidor. Förlaget bakom boken är Wiley.

Köp boken Service Management and Marketing: Managing the Service Profit Logic på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Tillhör kategorierna

Referera till Service Management and Marketing: Managing the Service Profit Logic (Upplaga 4)

Harvard

Grönroos, C. (2015). Service Management and Marketing: Managing the Service Profit Logic. 4:e uppl. Wiley.

Oxford

Grönroos, Christian, Service Management and Marketing: Managing the Service Profit Logic, 4 uppl. (Wiley, 2015).

APA

Grönroos, C. (2015). Service Management and Marketing: Managing the Service Profit Logic (4:e uppl.). Wiley.

Vancouver

Grönroos C. Service Management and Marketing: Managing the Service Profit Logic. 4:e uppl. Wiley; 2015.