Sensation and Perception, Media Edition; E. Bruce Goldstein; 2002
Sensation and Perception, Media Edition; E. Bruce Goldstein; 2002

Sensation and Perception, Media EditionUpplaga 6

av E. Bruce Goldstein

  • Upplaga: 6e upplagan
  • Utgiven: 2002
  • ISBN: 9780534639914
  • Sidor: 684 st
  • Förlag: Heinle & Heinle
  • Format: Inbunden
  • Språk: Engelska

Om boken

2002 släpptes boken Sensation and Perception, Media Edition skriven av E. Bruce Goldstein. Det är den 6e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 684 sidor. Förlaget bakom boken är Heinle & Heinle.

Köp boken Sensation and Perception, Media Edition på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Tillhör kategorierna

Referera till Sensation and Perception, Media Edition (Upplaga 6)

Harvard

Goldstein, E. B. (2002). Sensation and Perception, Media Edition. 6:e uppl. Heinle & Heinle.

Oxford

Goldstein, E. Bruce, Sensation and Perception, Media Edition, 6 uppl. (Heinle & Heinle, 2002).

APA

Goldstein, E. B. (2002). Sensation and Perception, Media Edition (6:e uppl.). Heinle & Heinle.

Vancouver

Goldstein EB. Sensation and Perception, Media Edition. 6:e uppl. Heinle & Heinle; 2002.