Så blir du bäst på digital marknadsföring : din guide till digital strategi med mätbar effekt; Rufus Lidman; 2016
Så blir du bäst på digital marknadsföring : din guide till digital strategi med mätbar effekt; Rufus Lidman; 2016

Så blir du bäst på digital marknadsföring : din guide till digital strategi med mätbar effekt Upplaga 1

av Rufus Lidman

5.0 (1)

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2016
  • ISBN: 9789147122110
  • Sidor: 192 st
  • Förlag: Liber
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

Hur säkrar du dina digitala satsningar när möjligheterna inom digital marknadsföring exploderar? Använder du rätt verktyg? De rätta strategierna? Rufus Lidamn ger dig svaren. Läs mer Den här guiden till digital marknadsföring gör dig till företagets digitala hjälte. Här hittar du konkret vägledning, många råd och praktiska exempel. Boken fokuserar på tre aspekter: De digitala verktygen. Den digitala marknadsföringens olika delar. En genomgång av sociala medier, display, sök, sajt och digital CRM. Den digitala strategiprocessen. En konkret och beprövad metod för att utveckla en digital strategi: 7-stegsprocessen. Största möjliga sannolikhet att nå målet på kortast möjliga tid, med minsta möjliga resurser. Den digitala mätningen. Mätning av effekten och metoder för att optimera din digitala strategi. Boken riktar sig till alla som vill nå ut till sina kunder på bästa sätt - snabbt, enkelt samt mål- och kostnadseffektivt. Du är annonsör, marknadsförare, företagare, vd eller varför inte politiker. Om författarna Rufus Lidman är en av Europas ledande digitalstrateger. Han har varit verksam som strategikonsult inom digital marknadsföring och försäljning för några av världens mest kända varumärken, som Samsung, Mercedes, IKEA, Electrolux, Telia och SEB. I dag är han digital rådgivare på Sveriges Annonsörer.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Så blir du bäst på digital marknadsföring : din guide till digital strategi med mätbar effekt (2016)

I augusti 2016 släpptes boken Så blir du bäst på digital marknadsföring : din guide till digital strategi med mätbar effekt skriven av Rufus Lidman. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 192 sidor djupgående information om ledarskap. Förlaget bakom boken är Liber som har sitt säte i Solna.

Köp boken Så blir du bäst på digital marknadsföring : din guide till digital strategi med mätbar effekt på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Så blir du bäst på digital marknadsföring : din guide till digital strategi med mätbar effekt (Upplaga 1)

Harvard

Lidman, R. (2016). Så blir du bäst på digital marknadsföring : din guide till digital strategi med mätbar effekt. 1:a uppl. Liber.

Oxford

Lidman, Rufus, Så blir du bäst på digital marknadsföring : din guide till digital strategi med mätbar effekt, 1 uppl. (Liber, 2016).

APA

Lidman, R. (2016). Så blir du bäst på digital marknadsföring : din guide till digital strategi med mätbar effekt (1:a uppl.). Liber.

Vancouver

Lidman R. Så blir du bäst på digital marknadsföring : din guide till digital strategi med mätbar effekt. 1:a uppl. Liber; 2016.

Köp boken

229 kr

Skynda dig - Bara ett fåtal säljare kvar!