Psychology: The Science of Mind and Behaviour; Nigel Holt, Michael W. Passer; 2012
Psychology: The Science of Mind and Behaviour; Nigel Holt, Michael W. Passer; 2012

Psychology: The Science of Mind and BehaviourUpplaga 2

av Nigel Holt, Michael W. Passer

4.7 (10)

  • Upplaga: 2a upplagan
  • Utgiven: 2012
  • ISBN: 9780077136406
  • Sidor: 1072 st
  • Förlag: McGraw-Hill Higher Education
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

After extensive consultation, thorough updating, inclusion of new research and topics, and the addition of a fantastic new online learning platform, "Psychology: The Science of Mind and Behaviour" is better than ever. The second edition is an engaging and exciting introduction to the study of psychology. This book's scientific approach, which brings together international research, practical application and the levels of analysis framework, encourages critical thinking about psychology and its impact on our daily lives.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Psychology: The Science of Mind and Behaviour (2012)

2012 släpptes boken Psychology: The Science of Mind and Behaviour skriven av Nigel Holt, Michael W. Passer. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 1072 sidor. Förlaget bakom boken är McGraw-Hill Higher Education som har sitt säte i New york.

Köp boken Psychology: The Science of Mind and Behaviour på Studentapan och spara pengar.

Referera till Psychology: The Science of Mind and Behaviour (Upplaga 2)

Harvard

Holt, N. & Passer, M. W. (2012). Psychology: The Science of Mind and Behaviour. 2:a uppl. McGraw-Hill Higher Education.

Oxford

Holt, Nigel & Passer, Michael W., Psychology: The Science of Mind and Behaviour, 2 uppl. (McGraw-Hill Higher Education, 2012).

APA

Holt, N., & Passer, M. W. (2012). Psychology: The Science of Mind and Behaviour (2:a uppl.). McGraw-Hill Higher Education.

Vancouver

Holt N, Passer MW. Psychology: The Science of Mind and Behaviour. 2:a uppl. McGraw-Hill Higher Education; 2012.